• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • amerika
    majjja skrev 2013-04-07 13:01:56 följande:
    Vi gifte oss igår och har inte fått några foton än, bara en mobilbild i kyrkan. Så en bättre bild kommer :) 
    Åh så fina ni var båda två!!! Hoppas dagen blev som ni hade önskat er, det har varit så roligt att följa dina inlägg med provdukningen och den riktiga dukningen i biblioteket, tårtan (som jag tyckte var fin!) och din tjusiga cake topper!!! Tack för att du har delat med dig och grattis till er båda!! Hjärta{#emotions_dlg.flower}Glad
  • Principisessan

Tack så mycket :) Fick ännu en bild nu som är lite bättre. Älskar verkligen bilden med miljön runtomkring. 

Och så ser man ju den fina buketten också :)  
  • CoG

Superfin bild på er två!

majjja skrev 2013-04-07 17:53:46 följande:
    Tack så mycket :) Fick ännu en bild nu som är lite bättre. Älskar verkligen bilden med miljön runtomkring.

Och så ser man ju den fina buketten också :)
  • Principisessan

ja jag älskade verkligen klänningen. Först så beställde jag ju spetsöverdelen som en avtagbar del med knappar i ryggen men ångrade mig sen och klippte isär den för att istället sy fast den för hand på klänningen. Var ju nådigt nervös när jag satte saxen i den men tänkte att det nog torde bli bra, vilket det ju blev :) 
    Fördelen med modellen var ju dessutom att den trollade bort min mage och gav en snygg midja. 

• Alvstina
    majja Jag blir så glad när jag ser dina bilder! Du var verkligen jättefin och ni ser så kära ut :)
  • Teresa L

Här är min klänning. Den kom idag! :D Kunde inte fota då jag hade den på mig då vi inte har nån helfigursspegel. Gör sig ju inte alls hängandes på en galge, men men. Behöver sys in en aning med bysten och längden, men det fanns gott om plats för beismagen! :D Ska be någon ta en bild när jag har den på mig oxå.
  • Frullis
    Teresa L skrev 2013-04-08 14:59:40 följande:

Här är min klänning. Den kom idag! :D Kunde inte fota då jag hade den på mig då vi inte har nån helfigursspegel. Gör sig ju inte alls hängandes på en galge, men men. Behöver sys in en aning med bysten och längden, men det fanns gott om plats för beismagen! :D Ska be någon ta en bild när jag har den på mig oxå.
    Jättefin! Påminner lite om min =)
  • iser

Jag ska gifta mig den 4 maj och funderar på att ha denna loppis-klänning men att den ska sys in i livet. Annars hittade jag en klänning i dag som jag blev lite kär i men den var väldigt dyr. (smutsig spegel)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D