• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • daniiel
    Cakes skrev 2013-04-02 16:38:12 följande:

Här kommer framsidan också... det som jag är mest "tveksam" till på framsidan är att den slutar några centimeter ovanför golvet... men jag vet inte, det kanske inte gör något?

Tror kanske att det bara är bröllopsnerver, men jag tycker liksom att alla andra är så fina i sina klänningar... men att mina inte riktigt sitter som de ska :)

Vanligtvid brukar det ju vara bra om man får in en hand mellan golvet och klänningen, just för att undvika att trampa på den :) Jag tycker inte du ska oroa dig, din klänning är fin :)
  • Augusti13

Här kommer framsidan också... det som jag är mest "tveksam" till på framsidan är att den slutar några centimeter ovanför golvet... men jag vet inte, det kanske inte gör något?

Tror kanske att det bara är bröllopsnerver, men jag tycker liksom att alla andra är så fina i sina klänningar... men att mina inte riktigt sitter som de ska :)

Tycker klänningen är supervacker precis som den är! Verkligen! Väldigt elegant :)
  • Cakes

Där sa du något Daniiel, det är ju faktiskt inte så kul att gå runt och vara rädd för att snubbla ;)

Tack så mycket Augusti13! Gud vad gulliga ni är allihopa, jag känner mig redan mer säker <3 

• annapia

Att den slutar några få cm ovan golvet kan bara göra fallet i klänningen vackrare då den viker sig mot golvet. Dessutom kommer ett par läckra skor till sin rätt. Så vacker klänning!!
  • Cakes

Annapia, det har du nog rätt i. Det var just fallet som blev så sjukt roligt när jag tog på mig underkjol... eller rättare sagt, avsaknaden av fallet! Såg ut som en porslinsdocka :) 

Ja, ett par superfina (och rätt låga) skor har jag fått tag på. Och du har rätt, kul om folk ser dem ;) 

• knackamackadam

Kaffegrus- klänningarna är jättefina fast på olika sätt. Du måste nog bara känna efter själv vilken som känns mest rätt. Annars kan du väl ha en på vigseln och en på festen, om du redan har båda.

• Mrs Triumf
    stormhelen skrev 2013-04-02 16:11:23 följande:

Mrs Triumf: Klänningen är jätte fin och du passar bra i den. Jag gillar speciellt släpet (älskat långa släp). Jag tycker att klänningen passar utmärkt till sommaren (ser inte alls vintrig ut - den passar till när som på året.), så det är bara att köra på.

Det viktiga är ju att DU tycker om klänningen du bär för det syns. Man får en helt annan utstråling och hållning om man känner sig fin.

tack snälla!! känner mig lugnare nu=) men en sak som jag inte kan greppa lite, är vad för Tema vi har..är inne på spets, ljusrosa, ljusgrön, lite gammeldags( har det blivit nu) tycker om Vintage. Men i vilket tema går klänningen i? känner mig förvirrad. vill inte att våra kläder ska missmatcha "temat" förlåt om jag är tjatig!! Skäms
  • Mrs Triumf
    Kaffegrus skrev 2013-04-05 11:52:10 följande:
    Jag har varit supervelig genom hela klänningsprocessen. Detta var den första jag köpte:

Jag tycker verkligen om den, men har mer och mer lutat mot spets. Funderar nu på W1 Terma

Vad tycker ni?

Måste säga att den andra klänningen!! ååå så vacker! du var fin i den första men den andra säger jag wow till!;) 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D