• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • CarolineOchMagnus

Nehe verkar inte vilja ladda upp den

• diaboli
    August Moon skrev 2013-03-20 14:03:25 följande:
    Hahaha, vilken felläsning jag just gjorde! Läste "köpte den FÖR 1998" som "köpte den 1998" och tyckte att du hade varit ute i (be)synnerligen god tid Tungan ute Jättefin, gillar detaljen med det mörka bandet Glad
    Haha! Ja, jag kan förstå att man läser det. Klänningen kostade 1998 kr sen idag fick jag räkning hem med tullafgiften på 845 kr. Bandet i mitten är svart siden :)
  • pamjofre

Blev mycket mer nöjd när jag fick på mig smycken, smink och fixade håret :D. Nu är jag äntligen hel nöjd med min klänning :). Slöja tillkommer så småningom.

• Principisessan
    pamjofre skrev 2013-03-25 10:47:49 följande:
    Blev mycket mer nöjd när jag fick på mig smycken, smink och fixade håret :D. Nu är jag äntligen hel nöjd med min klänning :). Slöja tillkommer så småningom.

jättefint! 
  • SoonToBeBride2013
    KoM skrev 2013-03-18 09:13:59 följande:

Den här fina Mori Lee klänningen skall jag bära 27 april på vårt bröllop, det är inte lång tid kvar nu...

Jag hade egentligen inte alls tänkt mig en sån här "maräng" utan mer någon klassisk a-linjeformad enkel klänning men det blir inte alltid som man tänkt sig...
    Vilken fin klänning!
  • Ela

Provade min för andra gången, den ropar ju på mig ibland.. :)
    Tur att det är snörning i ryggen.. Vi får öva på knytningen dock ;) Den var lite större nu än för 2 månader sen..

Måttbeställd! JJ vad de nu heter.. Sitter på jobbet o ville bara slänga upp bilderna lite snabbt.

KÄR i den i alla fall <3

• Ela

Edit: Ja, den ska sitta lite högre upp såklart!

• SingingFantacia
    Ela skrev 2013-04-01 11:31:08 följande:

Provade min för andra gången, den ropar ju på mig ibland.. :)
    Tur att det är snörning i ryggen.. Vi får öva på knytningen dock ;) Den var lite större nu än för 2 månader sen..

Måttbeställd! JJ vad de nu heter.. Sitter på jobbet o ville bara slänga upp bilderna lite snabbt.

KÄR i den i alla fall <3 

Förstår att du är kär. Det var en liknande klänning som jag trodde att jag ville ha, tycker de är så vackra men det passade inte min kropp så blev förälskad i en annan. 
  • Ela
    SingingFantacia skrev 2013-04-01 12:36:19 följande:
    Förstår att du är kär. Det var en liknande klänning som jag trodde att jag ville ha, tycker de är så vackra men det passade inte min kropp så blev förälskad i en annan. 
    Vilken osis!! Jag var osäker på om den skulle passa min kropp också.. ganska kurvig, eller formlig som jag brukar säga :)

Om någon är nyfiken, o funderar på en liknande klänning, är mina mått 92-64-94. 62 kg, 167 cm lång. Typ.. Vill kanske gå ned 4 kilo till men det blir nog en himla skillnad så vet inte om klänningen sitter bra då.. Tvärtom problem :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D