• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Chicita

Det viktigaste är att den där klänningen du kommer att ha på dig är något du känner att du kan stå för, att den representerar dig.
    Inte att den representerar dig i morgon eller om 15 år. Utan i dag. Din smak och vem du är i dag.

Den där tribaltatueringen skulle du nog fortfarande älska om den var riktigt genomtänkt och ritad för att passa just dig. För den representerar ju en stund i livet då du ville ha den. Det är ett minne...
    Jag har en kossa tatuerad på benet. Jag har ritat den själv och jag har in i minsta detalj tänkt igenom hur jag ska kunna stå för den även i framtiden.
    Det var nog 15 år sen som jag tatuerade in den. Och jag älskar den fortfarande för den påminner mig om allt det jag ville att den skulle påminna mig om Glad 

• karamell

Jag tycker till och med att 2an är MYCKET snyggare än den första.
    På den första gillar jag inte bandet runt midjan eller kjolen.

Jag tycker 2an är en helt underbar klänning, jag hade lätt kunnat ha den själv, jag har sett fruforsmarks bilder och tycker den är superfin på henne. Det är lätt att tvivla, jag tvivlade mkt på ringen, slutade med att jag köpte 2 men nu är jag iaf. riktigt nöjd, som du säger är det viktigt att du är helnöjd med klänningen också, och att den känns DU.  

• Juli2013

Jag tycker absolut att tvåan är snyggast, men det säger jag bara för att du frågar :) det enda som spelar någon roll är vad du tycker och vilken du gillar mest och vilken du trivs bäst i, känner man sig snygg så är man det också!!

• stormhelen

Kaffegrus: Det är väldigt svårt att gemföra två klänningar då du inte provat de båda och har bild på det. Den första klänningen sitter bra på dig. Men vad gäller den andra klänningen går det ju inte att utala sig om då man inte vet hur den sitter på DIG. Klänning nr 2 är mer i min smak, men den kanske sitter jätte illa på dig!?! Man vet ju inte när man inte sett någon bild.

Mitt råd till dig är (innan du bestämer dig för hur du vill göra) är att åka till en butik som har just den klänningen där du provar den.

Sedan kan både du och vi andra uttala oss om vilken klänning som är bäst/ känns bäst för dig.

• Frullis

Min klänning från jjshouse! Behöver sys in lite över bysten (jag håller in den på bilden så gott jag kan) men annars är jag jättenöjd!
  • daniiel
    Frullis skrev 2013-04-06 12:33:05 följande:
    Min klänning från jjshouse! Behöver sys in lite över bysten (jag håller in den på bilden så gott jag kan) men annars är jag jättenöjd!
    Den ser jättefin ut :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D