• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Fremm
    vinterfrost skrev 2012-11-06 22:03:28 följande:
    Fremm wowowowowowowowow!!!! säger jag bara! Vilken pingla! han kommer ju få dåndimpen
    Åh tack snälla du! ;) Höll på att göra bort mig igår kväll... min blivande satte mig i soffan och jag bytte snabbt över till en annan flik i webläsaren när han kom för att han inte skulle se men där va oxå skrivet och en halv bild på mig... vi sa inget och jag växlade över snabbt igen och hjärtat började dunka - jag är inte bra på att ha hemligheter för min blivande man... det är såååå jobbigt!! Hoppas han inte fattade men det kanske han gjorde utan att säga något :-/ blir ju inte alls lika kul om han vet innan vad han ska få i morgongåva... typiskt klant-mig! :-/
  • zoooda

denna vecka har livet kommit klampades in.. förra helgen blev m2bs mamma dålig o åkte in akut o blev inlagd. bde sto lunginflammaion ch uvi.  hon är  äldre så nu letar de hem till henne.. ska ner till skåne imorn för att hjälpa till..
    igår åkte min mamma in akut till danderyd för misstänkt tarmvred. operation på en gång.. de var tarmbråck.. 

allt detts 3 1/2 v innan bröllopet.. känner mej splittrad o vill vara överallt just nu :/

• Carinaskaos

Kul att hitta denna tråd, själv ska jag gifta mig 12 12 01. Börjar bli galet stressad då det är mycket kvar att fixa. Vi började planera på allvar i september då vårt andra barn kom till världen, så vi ska ha dop i samband med bröllopet. Mm vi har vart förlovade i 6 år så det är lite på tiden.

• Fremm
    zoooda skrev 2012-11-07 08:29:01 följande:
    denna vecka har livet kommit klampades in.. förra helgen blev m2bs mamma dålig o åkte in akut o blev inlagd. bde sto lunginflammaion ch uvi. hon är äldre så nu letar de hem till henne.. ska ner till skåne imorn för att hjälpa till..
    igår åkte min mamma in akut till danderyd för misstänkt tarmvred. operation på en gång.. de var tarmbråck..

allt detts 3 1/2 v innan bröllopet.. känner mej splittrad o vill vara överallt just nu :/
    Men usch då va hemskt!! Förstår att du känner dig splittrad! Hoppas de hinner pigga på sig så att de kan närvara på ert bröllop! Skickar en stor kram!!
  • vinterfrost
    zoooda skrev 2012-11-07 08:29:01 följande:
    denna vecka har livet kommit klampades in.. förra helgen blev m2bs mamma dålig o åkte in akut o blev inlagd. bde stolunginflammaion ch uvi.  hon är  äldre så nu letar de hem till henne.. ska ner till skåne imorn för att hjälpa till..

Urs. Skickar lite styrkekramar ♥

Carinaskaos skrev 2012-11-07 10:55:18 följande:
    Kul att hitta denna tråd, själv ska jag gifta mig 12 12 01. Börjar bli galet stressad då det är mycket kvar att fixa. Vi började planera på allvar i september då vårt andra barn kom till världen, så vi ska ha dop i samband med bröllopet. Mm vi har vart förlovade i 6 år så det är lite på tiden.
    Välkommen! :)
  • zoooda

vinterfrost och fremm.. tack! framförallt känner jag med min mamma som har vart superengagerad i bröllopet o är en viktig stöttepelare i allt praktiskt.. vet hur stressad hon är nu när hon inte kommer kunna göra allt hon tänkt... 

• vinterfrost

EN MÅNAD KVAR!!! Fjärilarna i agen börjar bli sparvar!!

Har idag provdukat lite :) Vad tycks?

Kommer att vara vita tallrikar. Men här hemma har vi bara gröna :)

Sen så skorna

• Mars
    vinterfrost skrev 2012-11-08 13:08:29 följande:
    EN MÅNAD KVAR!!! Fjärilarna i agen börjar bli sparvar!!

Har idag provdukat lite :) Vad tycks?
    Toppenfint!!  Vintrigt men ändå inte juligt! Kanon!!
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????