december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
denna vecka har livet kommit klampades in.. förra helgen blev m2bs mamma dålig o åkte in akut o blev inlagd. bde sto lunginflammaion ch uvi. hon är äldre så nu letar de hem till henne.. ska ner till skåne imorn för att hjälpa till..
igår åkte min mamma in akut till danderyd för misstänkt tarmvred. operation på en gång.. de var tarmbråck..
allt detts 3 1/2 v innan bröllopet.. känner mej splittrad o vill vara överallt just nu :/
Kul att hitta denna tråd, själv ska jag gifta mig 12 12 01. Börjar bli galet stressad då det är mycket kvar att fixa. Vi började planera på allvar i september då vårt andra barn kom till världen, så vi ska ha dop i samband med bröllopet. Mm vi har vart förlovade i 6 år så det är lite på tiden.
vinterfrost och fremm.. tack! framförallt känner jag med min mamma som har vart superengagerad i bröllopet o är en viktig stöttepelare i allt praktiskt.. vet hur stressad hon är nu när hon inte kommer kunna göra allt hon tänkt...
EN MÅNAD KVAR!!! Fjärilarna i agen börjar bli sparvar!!
Har idag provdukat lite :) Vad tycks?
Kommer att vara vita tallrikar. Men här hemma har vi bara gröna :)
Sen så skorna
Vinterfrost, håller med Mars, superfint både dukning och skorna och stövlarna!! Kommer bli kalas!! :D
Åh så snygga bilder ni lagt upp på er! Blev själv sugen på att göra samma! Men tiden finns inte nu!