december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Idag har vi sista osa. Och 3 på gubbens sida har inte svarat och 1 gemensamt par. De som inte svarat på hans sida är hans mor och far, storebror och hans särbo med barn..... Så dåligt.
Det enda hans mamma och pappa sa var: jaha ska ni gifta er nu? Och sedan inte ett ord.
Men det som gör mig glad är att jag i sista stund skickade en inbjudan till en "gammal" kompis och hon svarade dagen efter att hon fått inbjudan att hon kommer. Så otroligt roligt. Hon åker ca 45 mil bara för mitt lilla bröllop. Hon erbjöd sig också att hjälpa mig med hår och smink vilket hon är duktig på.
Tack ni som säger att ni gillar frisyren! Jag gillar den också, framförallt snöflinga e jag nöjd med hehe, MEN jag gillar frisyren från alla håll FÖRUTOM FRAMIFRÅN! Vet inte va jag ska göra... :(
Jag ser sjukt tråkig ut framifrån!!!
Minuz: Va lessen man blir när just dom närmaste beter sej sådär, är ju inte så svårt att säga att man kommer lixom särskilt inte dom som man ska stå en närmast och som man oftast har kontakt med.
Hoppas dom hör av sej idag och talar om att dom kommer, annars får ni fråga dom tycker jag, kan ju va så att dom tar för givet att ni vet att dom kommer, så har mina varit lite faktiskt, fast då har ju jag oxå tagit det för givet.
Ojojoj tjejer, nu tänkte jag beklaga mej lite, börjar känna mej lite stressad, är fortfarande grejer som måste fixas, beställas och köpas. Blev dock tvungen att skjuta på en del, då min bil för 7011e gången brakat detta år, vill bara köra den i ån, men är såå beroende av den :( den slukar halva budgeten känns de som, så allt till bröllopet får hela tiden vänta, tror de går ihop till slut, bara allt hinner med att fixas på kortare varsel, så störande bara, vill ju få klart lixom, suck
Så gnällt klart hihi å kan oxå kosta på mej att bubbla ur lite om hur pirrig och lycklig jag ändå känner mej, sååå nervös och pirrig har jag aldrig varit tror jag ojojoj
Nu har osa gått ut och ALLA har svarat.
Så det blir några barn som inte kommer och min syster tar inte med sig sin nya.......
Så vi blir 34 st. Litet och lagom.......
Teddy - Håller med om att du behöver lite mer volym framtill annars är du jättefin.
Och nu har jag sålt 1 av alla mina klänningar. Jippi!
Halloj tjejer!
I lördags var det min tur att bli kidnappad Vi hade barnklädesloppis som vi stod och sålde på och där kommer min syster och en av mina närmaste vänner fick lite nya kläder (som min älskade blivande man hade sett till att jag skulle få) så jag fick byta om och sen på med ögonbindel och in i en bil och så åkte vi. Tog en stund men jag kunde lista ut att vi var på väg in till stockhom iallafall :)
Väl ut ur bilen fick jag gå en bit med ögonbindel innan jag får en krona i håret och så tar de av ögonbindeln och där står resten av gänget som var med (utom min svägerska som slöt upp lite senare under dagen)
På med en kjol och så in i el galleria där jag fick gå runt och sälja kondomer och samla in kärleksråd (lite lagom pinsamt och förnedrande)
Men sen skulle jag gå runt och klippa tvättråd fån kalsonger och DET var jobbigt våndades något så fruktansvärt! Lyckades iallafall fråga 3 st och fick lika många nej.. så sen slapp jag det!
Sen förde de bort mig till ett annat ställe, där fick jag en timmes helkroppsmassage *underbart*.
Efter det hade min fina vän chokladprovning för oss (han jobbar ju med det) hemma hos sig och när vi var klara med det så gick vi ner till deras spa anläggning de har i huset för bad, bastu och vin :)
Sen hade de fixat så underbar mat - jösses så gott de var. Vi spelade sällskapsspel innan vi gjorde oss i ordning och tog en taxi in till city. Så gick vi på Golden Hits fick drinkar serverade hela tiden och så svängde vi våra lurviga fram till 2,30 då vi tog oss tillbaka. Jag och en till vän sov över hos den 3e vännen. Åt lite nattamat innan vi la oss för att sov kl 04. Var så här i efterhan en helt perfekt dag lite lagom förnedrande även om det just då kändes fruktansvärt haha