• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Teza

zoooda: Ja hihi tack jag gillar ju att knasa till de, men samtidigt vill jag ju va fin och vacker å allt de oxå, tror att jag kanske har hittat nåt där jag får båda delar, får se hehe, lite spel är de ju. Lätt jag lägger in bilder sen, hoppas ju på att få se er andra oxå sen, är såå nyfiken på hur allt blir för alla :)

• vinterfrost

Så klar bildbombar vi när dagen D är över! Kommer bli tomt sen utan mina "decemberbrudar"

• Teza
    vinterfrost skrev 2012-11-15 20:56:07 följande:
    Så klar bildbombar vi när dagen D är över! Kommer bli tomt sen utan mina "decemberbrudar"
    Ja de där har jag oxå tänk, va tomt de kommer bli :(
  • teddy

......men så mycket "eftersnack" de kommer bli rum för! ;)

• Teza

Teddy: haha ja de har du ju fan rätt i ;)

• vinterfrost

Hahaha eller så får vi ha äktenskapsrådgivning

• Fremm

Va roliga ni är! :D Sitter här och småler... ja kontakten måste vi ju hålla tycker jag med... får börja med att starta en efter bröllopet tråd med massa bilder och berättelse om hur våra bröllop blev... sen har ni ju flera förslag på ämnen vi kan fortsätta diskutera om ;)... roligt!

Jag har ju nyss fått reda på att jag går i väntans tider... så det kanske vore något att diskutera sen om fler kommer/har tänkt att göra det framöver... vi hade nog tänkt börja på riktigt efter bröllopet men det blev en liten tjuvstart innan och det va ju välkommet ändå, bara synd nu när man handlat så mkt gott i Tyskland och så får man inte ta del av det... typiskt! ;) Sen är ju kruxet hur jag ska hålla det hemligt, med möhippor och julfester med mera, vet inte ens i vilken vecka jag är i men ska få reda på det nästa torsdag...

• zoooda
    Fremm skrev 2012-11-16 09:05:43 följande:
    Va roliga ni är! :D Sitter här och småler... ja kontakten måste vi ju hålla tycker jag med... får börja med att starta en efter bröllopet tråd med massa bilder och berättelse om hur våra bröllop blev... sen har ni ju flera förslag på ämnen vi kan fortsätta diskutera om ;)... roligt!

Jag har ju nyss fått reda på att jag går i väntans tider... så det kanske vore något att diskutera sen om fler kommer/har tänkt att göra det framöver... vi hade nog tänkt börja på riktigt efter bröllopet men det blev en liten tjuvstart innan och det va ju välkommet ändå, bara synd nu när man handlat så mkt gott i Tyskland och så får man inte ta del av det... typiskt! ;) Sen är ju kruxet hur jag ska hålla det hemligt, med möhippor och julfester med mera, vet inte ens i vilken vecka jag är i men ska få reda på det nästa torsdag...
    åh va roligt, grattis!!
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????