december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
ja väldigt! har ingen aning om hur duktig hon är men det visar sej.. förhoppningavi bättre än om ja gjort de själv ;)
Testade min klänning idag eftersom det blir foto på torsdag ! :) Dock ska det ju i löshår och grejer, me det ska vi testa i morgon. :) Ni kan ju ignorera att det ligger kablar och är rätt stökigt ;D + att banden ska av och lappar ska klippas :) dock är jag osäker på vad jag ska ha för halsband, har ett men tror det blir för mycket bling..
Var även hos floristen ! kommer gå på 1100 för min brudbukett, 2 tärnbuketter, 3 knappnålsblommor ! Superöjd !!
Hej alla, som de e nu känns de knappt som man hinner va här inne o skriva! snart e de verkligen dax!
Vilka e vi nu som ska gifta oss "först"?? alltså 1 december?? Jag känner mig skitstressad minst sagt, hur går de för er andra?
Och har ni hemma era klänningar än alla?? När jag ringde till butiken så sa de att den inte va klar men att de skulle höra av sig när den var klar o jag har än inte hört nåting!!! Jag vill ha den nu! Ska jag behöva vänta tills dagen innan eller?
Pekkisch4, din klänning är jättefin!
Åhhh!!! Vad ledsen jag blev, och det värsta är att man inte kan göra något åt det.. En av mina bröder som jag har bäst kontakt med kommer inte på bröllopet längre.. Han är ju militär i Svenska Flygvapnet och dem är på storövning för förberedelser för utlandstjänst.. Gör han inte den här övningen blir han utan jobb.. Han sa till rdan i somras om bröllopet men ändå blir det så här.. Det gick inte att göra undantag.. Suck och lite mer gråt..
Pekkiisch4: vad fin klänning! :)
så tråkigt med din bror, förstår att du blir ledsen
vi gifter oss också 1 december, hade vi inte en lista!? men det har kanske försvunnit långt bak!
Jag har min klänning hem sedan 1,5 vecka! Fatta att det bara är 1,5 vecka kvar :) är mest livrädd för att få magsjuka, eftersom det går! eller att några av gästerna får det :/
jag med 1a december! nervositet blandad med irritation över problem som dyker upp längs vägen..
men mest så käns det bara fantastiskt!
vi gifter oss också 1 december, hade vi inte en lista!? men det har kanske försvunnit långt bak!
Jag har min klänning hem sedan 1,5 vecka! Fatta att det bara är 1,5 vecka kvar :) är mest livrädd för att få magsjuka, eftersom det går! eller att några av gästerna får det :/