• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Pekkiisch4
    zoooda skrev 2012-11-20 11:34:21 följande:
      älskad fästmannen kom över med kaffefilter och en puss så det ordnade sej.. nu ska jag dricka te, knapra esperitox o öva brudfrisyr!!

de här kommer bli bra det. hejjahejja alla er andra :D 
    Åh vad snäll !! :) Lycka till ;) Vi vill se resultat sen ;)
  • Pekkiisch4
    Fremm skrev 2012-11-20 11:53:29 följande:

Tänkte jag kunde visa vilka smycken jag tänkt bära:

Överst armband från Dyberg/Kern ett blingigt sådant som tillsammans med hårsmycken kommer få ta fokus - därför ville jag ha lite enklare och diskretare halsband och örhängen även om de oxå skulle vara "blingiga" så på nedre bilden ser ni dem, som är från Hallbergs guld. :)

Gud så fina fremm !! Gillar armbandet !!
    Hade jag haft råd hade jag köpt mig något liknande ;D
  • hallonfrossa
    Fremm skrev 2012-11-20 11:53:29 följande:

Tänkte jag kunde visa vilka smycken jag tänkt bära:

Överst armband från Dyberg/Kern ett blingigt sådant som tillsammans med hårsmycken kommer få ta fokus - därför ville jag ha lite enklare och diskretare halsband och örhängen även om de oxå skulle vara "blingiga" så på nedre bilden ser ni dem, som är från Hallbergs guld. :)

ÅÅÅååååååhhh!!!! vilka underbaringar!!!!
    jag är som en skata och älskar allt som glittrar Solig

det där kommer bli jätte fint och du kommer bli en strålande glittrande vinterbrud :)
    Pekkiisch4 skrev 2012-11-20 11:52:33 följande:
    Här är två jag hittade, Det svarta är snö of sweden och det andra kom på av bara farten ;D Haha

Svårt det där, tror det ser kalt ut utan halsband annars var det min tanke.. men måste bestämma mig till på torsdag ;D

Svårt att säga när man inte ser klänningen till men jag tror att det silvriga kommer vara helt underbart till den superfina klänningen!! och jag är säker på att det kommer bli alldeles lagom mycket!! 

Åhhh jag ser så mycket fram emot era bröllop!!! 
  • Pekkiisch4

alltså förlåt att jag bildbombar idag ! men ska ju fotas på torsdag och gör min bukett just nu... vad tycker ni? ser den hemsk ut?

• zoooda
    Pekkiisch4 skrev 2012-11-20 14:00:02 följande:
    alltså förlåt att jag bildbombar idag ! men ska ju fotas på torsdag och gör min bukett just nu... vad tycker ni? ser den hemsk ut?

tycker det ser bra ut, men kanske lite spretig?  vet ju inte hur du vill ha den iofs..
  • Pekkiisch4

Vill ha lite spret, men den kanske är för spretig,vi har ju skogstema, men blev velig :)

• zoooda

men då passar det ju bra! jag kommer med ha lite spretig bukett, iaf en sån e besälld får se hur det blir..

• Pekkiisch4

Klippte ner den lite, blev nog bättre :)

• zoooda
    Pekkiisch4 skrev 2012-11-20 14:51:47 följande:
    Klippte ner den lite, blev nog bättre :)

ja! haha du e modig som gör själv.. men de blir ju bra :D
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????