december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Tänkte jag kunde visa vilka smycken jag tänkt bära:
Överst armband från Dyberg/Kern ett blingigt sådant som tillsammans med hårsmycken kommer få ta fokus - därför ville jag ha lite enklare och diskretare halsband och örhängen även om de oxå skulle vara "blingiga" så på nedre bilden ser ni dem, som är från Hallbergs guld. :)
Tänkte jag kunde visa vilka smycken jag tänkt bära:
Överst armband från Dyberg/Kern ett blingigt sådant som tillsammans med hårsmycken kommer få ta fokus - därför ville jag ha lite enklare och diskretare halsband och örhängen även om de oxå skulle vara "blingiga" så på nedre bilden ser ni dem, som är från Hallbergs guld. :)
alltså förlåt att jag bildbombar idag ! men ska ju fotas på torsdag och gör min bukett just nu... vad tycker ni? ser den hemsk ut?
Vill ha lite spret, men den kanske är för spretig,vi har ju skogstema, men blev velig :)
men då passar det ju bra! jag kommer med ha lite spretig bukett, iaf en sån e besälld får se hur det blir..
sådär.. nu e floret klart...
Klippte ner den lite, blev nog bättre :)