• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Mumin
    zoooda skrev 2012-11-21 13:38:27 följande:
    från datorn? tryck på ladda upp bild ;)
    Gjorde det, men den har tydligen lagt sig på min sida... inte i inlägget... skumt! Jag provar igen! Haha!!
  • Mumin

Oj! Det gjorde det visst med råge... ursäkta storleken på bilden!! =O

• zoooda
    Mumin skrev 2012-11-21 13:50:28 följande:

Hoppas att detta funkar...
    jättefint och klassiskt nyggt :)
  • Mumin
    zoooda skrev 2012-11-21 15:40:24 följande:
    jättefint och klassiskt nyggt :)
    Tack!! Hihi, som sagt så blev det ju inte så "rockigt" då...
  • zoooda

jag vile abolut va värsta rockabillybruden.. blv inte så heller... kor känning iofs men de e väl e enda då som e rockabilly med min utstyrsel!

• zoooda

har ni tänkt ut nåt köörschema för dagen?
    vi har vigsel kl 15.. tänkte åka kl 13:30 hemmifrån då det är en bit att åka till vigseln..
    när börja med hår, smink, gå upp osv osv..  nånstas ska man hinna äta.. vi ska fotas innan vigseln..
    gå upp 7.
    sminka mig vid 8-9.
    hår 9-11
    fota 11-13? 

• Mumin
    zoooda skrev 2012-11-21 15:49:42 följande:
    har ni tänkt ut nåt köörschema för dagen?
    vi har vigsel kl 15.. tänkte åka kl 13:30 hemmifrån då det är en bit att åka till vigseln..
    när börja med hår, smink, gå upp osv osv.. nånstas ska man hinna äta.. vi ska fotas innan vigseln..
    gå upp 7.
    sminka mig vid 8-9.
    hår 9-11
    fota 11-13?

Vigseln äger rum kl 13. Jag ska vara hos frissan kl 9.30 och sedan sminkas kl 11.Då min bästa vän inte vet om att hon ska vara vittne så ska jag bestämma "lunch" med henne och tänkte att hon kan möta mig lite innan 12 där jag sminkas. =)

Innan dess har jag planerat att äta champagnefrukost med min älskling och bada ett lååångt skööönt avslappnande bad med citronskivor och olivolja (som jag såg att någon hade gjort här i forumet). Blev så inspirerad att jag härmar!! =)

• zoooda

går omkring här hemma i flyttkaoset o känner mej lagom piffig med skyhöga skor som ska gås in iklädd mybyxor ;)

• Mumin
    zoooda skrev 2012-11-21 17:59:09 följande:
    går omkring här hemma i flyttkaoset o känner mej lagom piffig med skyhöga skor som ska gås in iklädd mybyxor ;)
    Hahaha, snyggt!!! Jag provade mina spetsstövlar med uppdragna mysbyxor! Oxå jättesnyggt!!! =)
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????