• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Fremm

Usch jag har inte alls varit på bröllopsplanerar- och pysslarhumör... har varit alldeles för trött och illamående för det :-/ så typiskt när det är så kort tid kvar och fortfarande mkt att göra... men men hoppas att orken och lusten infinner sig snart...

Vinterfrost, tråkigt att höra om er hund och aatt ni får plocka från bröllopskassan men vad gör man - klart man gör det... hoppas det går bra i alla fall...

Ska försöka sätt mig ikväll och göra barnpysselhäftet åtminstone, vore skönt att ha det klart...

I eftermiddag kom min fästmans polare och "kidnappade" honom - jätteroligt! Så nu har han kul, gocart, laga middag ihop, dricka öl och bada badtunna... blir nog en livad kväll! :) Jag tänkte hyra film med barnen och ha det mysigt... :)

StinaAnders, vilket datum skulle ni gifta er?

• vinterfrost

*Gråter* Vi började ge insulin till hunden idag. Var så nervös in för att ge han sprutan själv. Men det gick jätte bra han var så duktig. Så under dagen har han blivit lite slö och stått och skakat lite. Var lite orolig men som m2b sa det är nog för att han fått första sprutan. Så satt jag men barnen i soffan. Plötslig slog det mig! Tyckte det kändes som mkt insulin gick och kollade receptet då står det att han ska ha 0,1 ml och jag som var SÅ säker på att det var 0,5 ml - Jag har överdoserat hunden!! Sambon ringer till djursjukhuset direkt och de tycker han ska komma in med honom. Så nu är de där och jag sitter här och gråter lite över pengarna men så klart mest över hunden. Fan vad jag är värdelös och klantig.. Förlåt behövde skriva av mig lite

• lycklig01

Om en vecka är vi några som firar att vi är nyblivna fruar, åh så jag längtar! Gjort dekor till tårtan idag, imorgon ska vi träffa fotografen och ta lite prov bilder utomhus och sedan ska det tränas vals :)

• vinterfrost

Nu är bäbis hemma igen. ♥ Han fick ju insulinet kl 9 imorse. och B var där vid halv sex då de titta till honom och sa att han var för pigg för att komma in på undersökning direkt så de fick vänta i väntrummet 3 timmar på de timmarna piggnade på han avsevärt. Så när väl vetrinären kom så tyckte han att kanske alla tester var onödiga just nu eftersom han var så pigg, de har begränsade analysmöjligheter under helgen. Hade sockret fortfarande varit lågt så hade det varit i värsta fall varit kramper - koma - död men han verkade ju vara på väg upp igen. Det värsta hade nog redan passerat (utan att garantera, utan prov givetvis) Så de avaktade, så får vi se men han verkar vara min fina kille när han tassade in genom dörren ♥ 

• vinterfrost
    lycklig01 skrev 2012-11-24 20:11:45 följande:
    Om en vecka är vi några som firar att vi är nyblivna fruar, åh så jag längtar! Gjort dekor till tårtan idag, imorgon ska vi träffa fotografen och ta lite prov bilder utomhus och sedan ska det tränas vals :)
    JA! Hua vad tiden har gått fort!
  • Brudivinter2012

Jaaag! Jag ä ny här men ska gifta mig 12-12-12. Snart, nästan för snart.. :)

• StinaAnders

Fremm: vi gifter oss 12-12-12 så det är inte så långt kvar nu.

Jag blev hippad förra helgen, tjejerna kom och tog mig hemma, sen blev det omstyling och extreme makeover för min del ha ha (inte till det bättre om man säger så...). 
    Jag fick ett par rejäla glas med mojito under tiden och sen åkte vi till den lokala puben för att käka och festa.
    Jag fick vara allsångsledare en stund (inte kul!) jag som inte ens kan sjunga ha ha, men jag fick en drink för besväret..
    Men allt som allt var det en riktigt kul och minnesvärd kväll med mina närmsta :)
    Nästa fredag är det sambons tur.

Jag funderar nu på frisyren, jag hade bestämt mig för att bara ha utsläppt hår (har halvlångt mörkt hår) och sen be frisören fixa fina lockar.
    Men nu har jag funderingar på en sån låg uppsättning i nacken som en liten bulle typ, lite busig och inte slät o perfekt med lite lösa lockar som letat sig ut....Vad tror ni om det??

Jag=The queen of beslutsångest!! Haha..

• vinterfrost

Kan meddela att hunden är sitt vanliga jag igen.. Och jag kan garantera att jag kommer aldrig ge för mkt igen.. Brudivinter2012 välkommen StinaAnders tycket uppsatt busigt låter fint Är nästan klara med festhäftet klart. Har lyckats bestämma mig för psalmer. Bara utgångsmusik kvar o dubbelkolla med kantorn att ingångsmusiken funkar.. Sen är det ju allt annat kvr oxå. Är på väg in till stan för lite egentid med syster o en kompis med lunch o bio :) Skönt o komma hemifrån lite.. Fick sms från sömmerskan i fredagskväll att hon var klar. Så på tisdag ska jag dit för o prova :) Nu kommer väl allt i en klump för att jag skriver från telefonen så ni får har överssende med det ;)

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????