december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
tur att ingen ser en.. grannarna lär ju höra mej iofs.. men de har nog vant sej vid de här laget *klippetiklapp*
Så otroligt snygga ni måste vara i era outfits tjejer!! 😄 Själv har jag kört på säkert kort och valt en sko med lite lägre klack (ca: 6cm) i hopp om att kunna gå i dom hela kvällen och eventuellt kanske Kunna dansa lite i dom med om någon nu vågar dansa med mig.... Jag trampas lite på tårna i mellanåt haha 😉 Ska ni ha någon speciell låt ni dansar "bröllopsvalsen" till?? Vi ska ha vår älskade Boston med Agustana.
vi ska ha underbara perfect day med lou reed...
sitter o pysslar tack-kort till våra medhjälpare.. hela bröllopet är verkligen helt ideelt.. tänkte köpa fin choklad från en liten bod i grisslehamn.. man får hoppas de förstår att det är tanken som räknas.. ch att vi uppskattar deras hjälp!