december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Tack för alla tips om frisyrer och hjälp med ringbestyret!! Vi tar det som det kommer...
Jag tror att det lutar åt tiara efter att ha sett bilderna här!! Blir ju kanonfint!!
Nu är ju inte jag en riktigt klassisk brud, utan jag har tänkt att "rocka till det" lite. Funderar på svart läderhalsband med stenar eller nitar och ett lknande armband och sedan hänge i öronen med stenar eller så. Ska in till stan om en stund och titta lite... haha, fast om jag känner mig rätt så kanske det blir ett traditionellt prälhalsband för att jag ångrade mig!! Fniss!!
Klänningen går till knät, hyfsat utåtstående kjol, skall ha vita spetsstövlar till och en spetsbolero, så kläderna är väl ganska tratitionella (kanske inte stövlarna då) men vi får se! Lite kul att inte ens jag vet! =)
hallonfrossa: jo försöker ta det lugnt.. men svårt när man samtidigt känner sej sviken av kompisar.. men men!! älskad fästmannen kom över med kaffefilter och en puss så det ordnade sej.. nu ska jag dricka te, knapra esperitox o öva brudfrisyr!!
de här kommer bli bra det. hejjahejja alla er andra :D
Här är två jag hittade, Det svarta är snö of sweden och det andra kom på av bara farten ;D Haha
Svårt det där, tror det ser kalt ut utan halsband annars var det min tanke.. men måste bestämma mig till på torsdag ;D
Tänkte jag kunde visa vilka smycken jag tänkt bära:
Överst armband från Dyberg/Kern ett blingigt sådant som tillsammans med hårsmycken kommer få ta fokus - därför ville jag ha lite enklare och diskretare halsband och örhängen även om de oxå skulle vara "blingiga" så på nedre bilden ser ni dem, som är från Hallbergs guld. :)