• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Minuz

Det är bara 2 dagar kvar. helt overkligt! {#emotions_dlg.flower}

• smulan8118
    Brudivinter2012 skrev 2012-11-28 23:19:15 följande:
    Oh! En till? Woohoo! Jag hade gett upp hoppet om att hitta fler Linköpingsbrudar. Antingen gifter man sig inte här, eller så hänger de bara inte på Bröllopstorget.

Vi viger oss på slottet och har festen i Spegelsalen på Konsert och kongress. Ni då, när och var ska ni ha bröllopsfest?

Var ska du fixa håret? 
    =) Ja visst... 
    Vi gifter oss den 29 dec, i Kärna kyrka och festen har vi på Mjellerumsgården... den ligger vid valla/gamla linköping.  
    Vad mysigt att gifta sig på slottet.  

Jag ska sminka mig o fixa håret på Salong Fame. De var riktigt trevliga och serviceminded. Så de kan jag rekomendera. Du då?  
  • Pekkiisch4

Minuz du får nog allt lite snö :) här snöar det för fullt :) men så klart jätte tråkigt med boleron!

• Pekkiisch4
    Minuz skrev 2012-11-29 07:48:50 följande:
    min pälsbolero hinner nog inte komma.... :0(
    Går inte söka men nu ska säljaren kontakta bolaget som de postat det hos......... Men vi får nog gå utan dem.........

Har inte gjort bordsplaceringen än, måste göra den ikväll.........
    Skitsvårt hur man sätter alla...... ska man sätta paren bredvid varandra eller mitt emot?

Vad måste jag hinna göra mer?
    ang bordsplacerigen så körde vi med magkänsla, par sitter mitt emot varandra och vi har parat ihop dem vi tror kommer trivas med varandra. :)
  • vinterfrost
    Pekkiisch4 skrev 2012-11-29 10:12:14 följande:
    ang bordsplacerigen så körde vi med magkänsla, par sitter mitt emot varandra och vi har parat ihop dem vi tror kommer trivas med varandra. :)
    Vi gjorde klart placeringen igår. Vi gjorde ungefär samma. Körde inte alls som "traditionen" säger :) Försökte få en bra blandning, normalt när det är något typ dop så sitter alla vid sina familjer så vi har försökt fåen bra blandning :)
  • Pekkiisch4
    vinterfrost skrev 2012-11-29 11:07:09 följande:
    Vi gjorde klart placeringen igår. Vi gjorde ungefär samma. Körde inte alls som "traditionen" säger :) Försökte få en bra blandning, normalt när det är något typ dop så sitter alla vid sina familjer så vi har försökt fåen bra blandning :)
    Precis vi har också likadant ;D vid storfester med fri sittning så har man hamnat med dem "vanliga" och det tycker jag är så tråkigt ! Så tanken bakom är verkligen tänkt nu på bröllopet ;)
  • Minuz
    Pekkiisch4 skrev 2012-11-29 09:11:18 följande:
    Minuz du får nog allt lite snö :) här snöar det för fullt :) men så klart jätte tråkigt med boleron!
    Hoppas hoppas!!!!!!!!!!! Här är det bara regn än så länge......

Känner oxå att jag vill ha paren mitt emot varandra och sätta ihop dem så att de får trevligt och roligt med sina grannar......
  • Pekkiisch4

Wohooo !! har fått våra färdiga poträtt foton !! Så fina ! Tyvärr har han satt ut den redan på sin hemsida, men jag känner inga som brukar hänga där ;) Ska skicka vg några på framkallning/ förstorning  :)

13 dagar kvar idag.. NU börjar min m2b inse att det inte är någon tid kvar ! NU liksom.

Jag ska i alla fall stilla min smygande nervositet med och adventspynta ikväll :)

• vinterfrost
    Pekkiisch4 skrev 2012-11-29 16:09:58 följande:
    Wohooo !! har fått våra färdiga poträtt foton !! Så fina ! Tyvärr har han satt ut den redan på sin hemsida, men jag känner inga som brukar hänga där ;) Ska skicka vg några på framkallning/ förstorning  :)

13 dagar kvar idag.. NU börjar min m2b inse att det inte är någon tid kvar ! NU liksom.

Jag ska i alla fall stilla min smygande nervositet med och adventspynta ikväll :)
    ÅH vad spännande! Kan inte vi får en tjuvkik då? :-P
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????