december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Igår va jag och älsklingen på shoppingtur utan barn, det va lyxigt! Mkt fick vi gjort vilket känns skönt... va på Rusta och inhandlade så gott som allt till Toalettkorgen, Ikea och kompletterade lite, handlade julklappar i leksaksaffären till de minsta i släkten.. och lite andra små julklappar, rekade lite för andra julklappar...osv...
I lördags köpte vi partyblossen och fyrverkerilådan, kinalyktorna kom med posten i fredags så nu är det väl inte så mkt kvar som ska inhandlas mer än några teknikprylar, alkoholfri dryck och vickningen korv med bröd... sen återstår det ju att betala alla för tjänsterna som är kvar vilket ju är en del i pengar men skönt att inköpen börjar sina... :)
Fremm: Ja det ska verkligen bli roligt att ha barnen med!!! Angående din klänning, så kan du ta en lång varm dusch och hänga in din klänning i badrummet samtidigt så gör ångan att skrynklorna rätar ut sig. =)
Annars sa min sömmerska att man kan lägga ett lakan emellan och stryka.
Ååååhhh!!!! Det snöar och är så vackert!! Tänk om det håller sig tills den 12:e!!!! Jag veeet att jag tjatar, men det hade varit så skönt med torrt fint väder med snö....
M2B hade kollat vädret på Kap Verde dit bröllopsresan går och det var 26 grader!! Ska bli så skönt stt komma iväg efter all stress! Har även kollat kursen som kommer efter den jag läser nu och den verkar bli mycket lugnare så jag kommer inte att missa så mycket medans jag är borta! (ännu lite mindre stress). De senaste tre kurserna jag har läst har varit helt frantiska!! Känns som om jag snart ska gå under... tur att jag har något att se fram emot!
Nu ska jag släpa mig iväg till skolan! Puss på er alla!! Hoppas ni får en bra dag!!
//Mumin
en underbar dag!
Fantasstiskt vacker!! Stort GRATTIS!!!
Får man fråga vart klänningen är från och den svarta kappan?
Längtar till mitt vinterbröllop!!!!
klänningen e från en butik på etsy "pixiepocket" o kappan/kapen är lånad från snäll äldre väninna :)
tyckte mig känna igen den ;)
Du var hursomhelst väldigt fin i den!!
Zooooda, men åååh va vackra ni var och så lyckliga ni ser ut (of course) ;) Va kul att du ville dela med dig så snart av er dag, åååh vad jag längtar ännu mer nu. Älskade den färgglada brudbuketten, skorna till den fina klänningen och alla små detaljer, fint flor, fin frisyr och den svarta pälsen.. :D
Tack för tipset, kanonbra! Får ta en lång och härlig dusch och se om det hjälper! :)
Kap Verde låter inte fy skam... :)
Fremm: Ja det ska verkligen bli roligt att ha barnen med!!! Angående din klänning, så kan du ta en lång varm dusch och hänga in din klänning i badrummet samtidigt så gör ångan att skrynklorna rätar ut sig. =)
Annars sa min sömmerska att man kan lägga ett lakan emellan och stryka.
Ååååhhh!!!! Det snöar och är så vackert!! Tänk om det håller sig tills den 12:e!!!! Jag veeet att jag tjatar, men det hade varit så skönt med torrt fint väder med snö....
M2B hade kollat vädret på Kap Verde dit bröllopsresan går och det var 26 grader!! Ska bli så skönt stt komma iväg efter all stress! Har även kollat kursen som kommer efter den jag läser nu och den verkar bli mycket lugnare så jag kommer inte att missa så mycket medans jag är borta! (ännu lite mindre stress). De senaste tre kurserna jag har läst har varit helt frantiska!! Känns som om jag snart ska gå under... tur att jag har något att se fram emot!
Nu ska jag släpa mig iväg till skolan! Puss på er alla!! Hoppas ni får en bra dag!!
//Mumin
Åh vad ledsen jag blir på min chef. Hon skulle ju hjälpa mig med blommorna. Men jag har av vissa omständigheter varit lite dålig på och höra av mig till. Men så kände jag att jag måste ju ta tjuren i hornen och göra det nu bröllopet är ju på lördag.. Ringer henne utan svar (ska tilläggas att jag ringde förra veckan utan svar) men så skickade jag ett sms. o vad fick jag tillbaka? Att hon inte kunde hjälpa mig sånu måste jag fixa det själv. Är väl eg inte hela värden men blev bara så ledsen :(
Zoooda: Åh vad fina ni var! Hur känns det nu när det är över? Känns det tomt?
Jag har varit och gjor mina naglar idag, jag har aldrig tidigare haft fransk manikyr och känner mig sjukt klumpig, men fint blev det.=)