december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
IIIHHH! Nu är det bestämt vart vi ska ta vägen på bröllopsresa ;D Troligen blir det Kap Verde ! Bokas så snart vi haft vårt bröllop :D
Lycka till nu alla brudpar i morgon! Vi har en vecka kvar, jag är sjukt nervös. När ni får tid får ni gärna uppdatera om dagen :)
Åh lycka till idag alla brudar! IIII vad spännande! Ser fram emot bilder och berättelser sen!
Grattis till alla er som gifter sig idag !! Ni är väldigt många ;D
1/12 2012- Carinaskaos, Stockholm
1/12 2012 -Hallonfrossa, Nyköping
1/12 2012 - Teddy, Skåne
1/12 2012 - lycklig01, Boden
1/12 2012 - Sofiiiz, Stockholm (gifter sig i Jämtland)
1/12 2012 - Minuz, Mönsterås
1/12 2012 – zoooda norrtälje
1/12 2012 - Evillina, Örnsköldsvik
1/12 2012 - majaochputte, Östersund
8/12 2012- vinterfrost, Rosersberg
8/12 2012 - DecemberVals,
8/12 2012 - MatildaMattias, Jönköping
12/12 2012 - jonnagoransson, Thailand
12/12 2012 - Pekkiisch, Oskarshamn
12/12 2012 - Jenny121212, Falkenberg
12/12 2012 - Mumin, Göteborg
15/12 2012 - Jennifer, Uppsala
16/12 2012 - Bea, Skåne
21/12 2012 - amelian, Skåne
29/12 2012 - Smulan8118, Linköping
31/12 2012 - Teza, Eskilstuna
31/12 2012 - Fremm, Småland
Åhhhh hoppas ni fick en riktigt underbar dag alla ni som gifte er igår. Grattis till er allihop
Jag är glad idag, mina snälla föräldrar har slagit knut på sej för att hjälpa mej med mitt perukproblem, ringde uppsalas butik, där va den slut, sen Göteborg och dom hade EN kvar hihi, så antingen skickar dom den från butiken, eller så köper min svägerskas bror den, och tar me den när han kommer hem till jul, härligt hihi
Grattis till alla som gifte sig igår!! Hoppas att ni alla fick en fantastisk dag!! Här ligger det lite snö och är kallt!!!!! Hoppas hoppas hoppas att det håller i sig tills den 12:e!!!!
Allt är klart här för min del, men vi har i sista sekund kommit på att barnen skall komma på vårt superhemliga bröllop, men att de inte får reda på det förän på morgonen då det skall ske!! Kan ju bara bli bra, eller hur??? (shit...)
Men det ska bli så kul att barnen är med, så jag skiter i resten!!! =D
Shit, blev hippad igår och man mår som man förtjänar. Dock måste jag byta matvarubutik efter min fina konsert där ! Haha hade superroligt ! Först invaderar dem min lägenhet tar på mig massa kläder ögonbindel och ölhatt ! Körde runt i stan många varv i rondellerna in på netto och köpte en banan fortfarande med ögonbindel, in i bilen snurrar runt igen i stan och sen hem till en kompis, drack champagne och åt tacos, sen iväg och bowla och sjunga en trudelutt för fina killar på gymmet. Sen in på maxi och sjunga i en kvart en jäkla massa jullåtar slå med grytlock och hela köret. Sen hem igen till kompisen och mysa sen blev det krogen och så många vänliga människor det finns ! Bjöds både från höger och vänster ! Aldrig sett dem förr :p fritt inträde på nästa krog och fick ännu mer dricka !! Dock hade dem egentligen helt annat planerat men två hoppade av i fredags ! Så det var ledsamt men fick ändå en underbar hippa :)
Haft en ganska produktiv helg:) Lagat pajerna til buffen, bakat bröd, gjort chokladpraliner till favvors askarna, lämnat in klänningen till kemtvätten för at få bort skrynklorna, handlat lite inför och lite annat dvs :)
Hoppas hoppas hoppas det är samma väder nästa helg som det var nu i helgen för så otroligt vackert det har varit med strålande sol och snö
Hoppas ni alla 1a decemberbrudar hade en fantastisk dag igår!
Godmorgon alla!
Pekklisch4, tack så mycket! :) Ja jag hoppas och tror att det kommer bli så bra som jag tänkt mig med frisyren... :). Låter som du haft en riktigt trevlig möhippa!! Min har inte varit än men den kommer antagligen... ;) blir spännande...
ÅÅÅHH jag är så nyfiken på hur ni brudar haft eran dag, jag förstår ju självklart att ni inte hinner kila in här det första ni gör efter att ni gift er men jag ser sååå fram emot en uppdatering från er, hur det va med bilder och text... åtminstone ett litet livstecken att allt gått bra... :)
Ja helgens väder (åtminstone här) kunde ju inte varit bättre för ett vinterbröllop, hoppas så att det blir så här när vi gifter oss oxå...
Teza va skönt att det löser sig med peruken :D
Mumin, mysigt att ha med era barn det gör ni rätt i! :)
Ang nervositeten har den väl inte infunnit sig än men jag har ju ett tag kvar... fast det känns inte som det i alla fall... nu när man är inne i rätt månad som dessutom är en julmånad så kommer ju tyden flyga iväg!!
vinterfrost, oj du har legat i, vad duktig du är som gör så mkt själv! Ang att pressa klänningen hos kemtvätten, vi har 8 mil till närmsta kemtvätt och så kostar väl det ca 500 kr att pressa klänningen och frågan är om det gör så stor skillnad... får väl höra med sömmerskan.. Min klänning är ju i chiffong så kanske att det räcker att jag hänger den fritt en tid innan det är dags... hade ju varit perfekt om man kunde ånga den eller liknande? Vågar ju inte precis stryka den själv... :-/ har ni några tips kring att få en slät brudklänning?