december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Hej tjejer! Va ett tag sen jag va här inne inser jag o va massa saker ni skriver o lägger upp o framförallt fixar o donar med! Dagarna bara springer iväg för mig...
Vilka fina bilder ni lagt upp, både på er själva o på dukning o ja... allt va de nu va! :) Fremm o Hallonfrossa, sååå romantiska bilder! :) Ni e jättefina!
Själv har jag inte gjort nåt sånt, men som någon skrev ovan, varför inte till första bröllopsdagen hehe!?
Jag ska ge min en klocka i morgongåva, en sån pendelklocka eler va de heter... en sån liten fickklocka på kedja lixom... kommer inte på va de kallas... harhitat en i silverfärg me en snöflinga på o de e ju perfek då de e vårt tema! Men han kommer få den på morgonen på bröllopsdagen faktiskt, jag vill att ha ska ha den under dagen ju... ;)
Ang ris o sånt så har vi bestämt nu att göra lite små söta rispåsar som gästerna får ta... va vårt toastmaster som övertalade oss, hehe... kommer även använda bubblorna om vädret tillåter... :)
Har idag haft möte med vår tostmaster o jag e helnöjd, lägger gladeligen de mesta me festen i hans händer! Kommer blir bra tror jag.
Har också provat tårtor denna veckan o bestämt os för smker, det blir choklad med choklad med choklad hahaha! Trippelchoklad alltså! E helrätt för vår del! :) Mmmm!
Imorgon ska jag iväg til frisören för provuppsättning, känns så spännande! Jag hoppas hon kan göra de som jag vill ha det!
Sen en liten fråga... har ni koll på i vilken affär man kan köpa billigast glögg?? (Blossa vitglögg.) Måste hitta den billigaste, ska nämligen köpa en hel del flaskor till vårt mingel...
Kram på er alla fina blivande brudar! :)
Vart har ni köpt stora tomtebloss ni som sja ha det! Vad kostade demnoch hur många var det?!
Hej alla!
Nu har jag varit o gjort en provuppsättning, skulle va så kul (o bra!) om ni ville säga va ni tycker om frisyren! Har ännu inte bestämt om jag ska ha slöjan eller ej, men frisyren går bra till både och... och kom ihåg att det bara är en slarvigare PROVuppsättning...
Jag har hittat tomtebloss/ partybloss nu! 20 st för 20 kr! Ett bra pris
Igår gjorde jag och tärnorna ett ryck :) vi gjorde alla give aways och alla servettringar prov dukade och prov smakade lite snittar. Samt provsminkades.. Besviken på sminkningen då hon gjorde mig likblek å dåliga färger så jag såg ut som oncel fester i familjen Adams :/ jätte besviken verkligen.. Hade tänkt mig något mer markerande smink.. Om ja får säga det så gör jag sminkningen bättre själv! Hade tänkt mig lite skimrande vackert tufft men såg ut som nått hemskt nybörjar försök :/ Uch
Teddy: jätte snygg :)
Linda1983: nej vad tråkigt, du får vara ärlig med sminkören och säga det du känner! Klart du ska känna dig nöjd på en sån viktig dag