Fremm skrev 2012-11-06 21:13:37 följande:
Va komiskt, min rumpa är den kroppsdel jag gillar sämst på min kropp men som du skriver är det nog den min älskling gillar bäst då han har svårt att låta bli att ta på den och beundra den, vilket ju är tur. ;) Så även om jag inte är helt nöjd med just de bilder rumpan syns får jag nog för hans skull ha med en eller två...
Jag har 199 bilder att välja mellan och jag har tänkt att ha några i färg och några i svartvitt... de mest utmanande bilderna blir i svartvitt då jag tycker de blir mer softa och fina i svartvitt men så har jag några läckra bilder med ceriserosa nattlinne som jag tycker är coolast i färg... så det får bli lite blandat men hua va svårt att välja ut. Kommer oxå ha ca 20 bilder att sätta in i albumet, då blir det en bild på varje sida i stl 13x18 och på "baksidan" tänkte jag skriva någon text, vad vet jag inte än men får fundera ut något. Bra idé med en dikt som som kan skrivas genom hela albumet istället för flera olika tycker jag...
Bilderna lade jag nog upp under tiden du skrev detta inlägg så ska bli spännande att höra din respons ;)
Jaaaa...jag ska nog försöka ge mig på det där med dikten, har några dagar på mig att fixa med det, beställde hem bilderna nu kväll han får nöjja sig med 11x17 bilder hehe vill han se mer och större får han se det in real ;)