december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
åh teza vilka fina ringar :)
ni som har axelbandslösa klänningar, kommer ni ha någon bolero på er över klänningen! funderar om man kommer börja frysa på festen, men det kanske man inte göra med alla mäniskor, dans och sånt
Har du kollat ebay? Där kan man hitta det mesta billigt!
åh teza vilka fina ringar :)
ni som har axelbandslösa klänningar, kommer ni ha någon bolero på er över klänningen! funderar om man kommer börja frysa på festen, men det kanske man inte göra med alla mäniskor, dans och sånt
Just nu tycker jag synd om mig själv...............
Drog ut en visdomstand för två dagar sedan, och vad händer? Jo får en infektion som gör att jag inte kan gapa, inte tugga utan bara dricka, och mår kasst..... Men å andra sidan är det nog bra då jag måste ner 5 cm runt magen för att klänningarna ska sitta så bra som möjligt.....
Tandläkaren skrev idag ut penicillin men tycker inte att jag ska hämta det förrän på söndag om det inte är bättre...
J*klar, nu har verkligen nedräkningen börjat!!! Aaaahh!!!
1 Dec för vår del så de e inte många dagar kvar nu! Såååå pirrigt o nervöst o spännande o stressigt o kul.....
De e inte längre fjärilar i magen, de e stora fåglar som flyger kring där inne nu! :P
Hej tjejer!
Jag är också sjukt nervös... Men så kul det ska bli :) Jag är närmre 40 än 30 år och det är mitt första bröllop, sambon har varit gift en gång tidigare när han var ung.
Jag väntar på att min klänning ska komma samt dotterns tärnklänning och boleron från bonprix..
Mannens kostym är klar o sonens kläder likaså..
Bukett är beställd, lokal till fest bokad, mat bestämd och drycknästan klart, vigselförrättare bokad o nu ska vi bara bestämma oss för en plats att vigas på, vilket inte är det lättaste... Om man kunde få veta nu vad det ska vara för väder 12 december...
Jag fick inspiration här på BT i nån tråd att ha fina glasburkar med godis o hänga på fina lappar med tex
"farmors favoriter" "brudens favoriter", så fina burkar har inhandlats :)
Vi har funderat på att ha ett ljus o foto på min mor o sambons far som är döda sen många år tillbaka, på ett litet fint bord på nåt lämpligt ställe..Vad tror ni om det? Då är de ju med på nåt vis :) Kanske nån liten fin blomma med.
Lite upp datering kring 45 dagars planeringen!! 39 dagar kvar!!