december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Hallå tjejer, Vad ni skriver!!! Helt underbart att se hur ni knåpar och funderar, hoppas allt löser sig för er där det gått lite snett. Förra helgen var jag och gjorde en morgon gåva till gubben, såg att jag hade visst samma idé som FREMM, SKIT KUL, men det blev ännu roligare då man såg hur otroligt sexig man faktiskt såg ut i korsett, skönt att se att en del kilon trillat av nu på senare tid!!! I går var jag och bokade frisyr var även det jätte kul då det blev precis som jag ville ha det, och man kände sig så vacker!! 1400kr skulle det gå på. Passade även på att beställa hem alla blommor, fick brudbukett, 5tärnbuketter och 5 korsage för 270kr helt perfekt, toppen att ha folk i "bröllopsbranchen" som kan fixa till inköpspris ❤ Nu väntar jag bara med spänning på min slöja , håller även på att gå in mina fina skor. På fredag bär det av till köpa bolleros och strumpbyxor till döttrarna och kappa till gubben, själv ska jag prova klänningen i gen ❤
åh skukke xå vilja gra et fotoalbm till m2b.. men fegar lite.. men kaske ska fåga svägerskan om hjälp :) ?
ZOOODA: det tycker jag du ska göra, var verkligen jätte kul, trodde det skulle vara jobbigt att stå där i korsett och string och flasha hela baken för alla , men när man väl stod där så föll sig allt så naturligt på något vis, och bilderna blev helt underbara!! Ta lite vin till, det gjorde vi haha då slappnade man av lite mer och blev lite varm 😉
Wäää... skulle hämta ett paket på posten, som jag tror är min slöja, men så ha de SLARVAT BORT MITT PAKET!!! Jag vet inte alls var det är o det vet inte dom heller!!! SKIT!
Jag blir så trött!!! :(
TEDDY: men fy!!!! Så kan dom ju inte göra!!! Hoppas det löser sig för dig och att dom hittar det!! Vad trött man blir när det inte går som det ska!!
Tack alla ni som berömt min klänning.
Mamma har nu lovat att göra iordning den fula ankungen oxå, så jag kommer att ha två klänningar att välja på. Ska prova båda två om två veckor igen.
Lyckas hon göra en svan av den fula ankungen blir det svårt att välja. Men då måste jag dock ner 5 cm runt magen..... Tips tack!
Idag är sista dagen för gästerna att anmäla sig och dom flesta har tackat ja :) betyder att det blir 75 gäster totalt :) Ska snart fixa morgongåvan till min blivande man en vän till mig ska fotografera mig lite sensuella bilder i svart vitt :) hon vill ha 500:- för detta inklusive retuschering och hjälpa mig att fixa fotobok till detta! Är nervös över att jag kommer se fet ut men men de bjuder jag på :) Snart dax att bestämma psalmer och liknande å snickra ihop festprogramen :) tjohoo i morgon börjar klipp å färgning av hår inför den stora dagen :) Åka till lokalen å titta vad som finns å inte finns och göra bordsplacering och allt pyssel :) allt känns så nära nu och jag kan knappt vänta tills det är dax 31/12 15.00 då jag äntligen får bli fru Saarinen :) om två veckor ska vi prova ut storleken på våra ringar och slut designa min vigsel ring ska bli sååå spännande och roligt :) lycklig ända in i själen
Minuz: TACK!!!! Slöjan är jätte fin!!! Mycket finare i verkligeheten än på bild, detta kommer bli kanon ❤
hallonfrossa: ja de e de ja e rädd för.. har ju några kilo extra väl placerade på just aken så är inte helt bekväm i mig själv sådär.. men har köpt en helt fantastisk retro-korsett med snörning fram o volanger o grejer.. så skulle va kul o föreviga den.. aahhh får se om ja tar mod till mig!!
oj vad mycket det var att läsa sedan jag kollade sist!
kul att vi var fler som blev hippade samma dag :) gud så bra dagen var :)
Va fina klänningar ni lagt in! Minuz: håller med de andra, klänningen är jätte fin som den är :)
teddy: fy så tråkigt! hoppas de hittar det, så arg jag hade blivigt!
tu amor: lycka till med planerna på så korrt tid, det gör ni bra :)
fremm: härlig helg :)