december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Va roligt att det är flera här inne som har gjort eller ska göra en secret box till sina blivande... jag är jättenyfiken och spänd över att se resultatet... som jag förhoppningsvis kommer att få se i nästa vecka... hade varit kul att få se er andras men förstår att ingen vill lägga upp sånna bilder här... :-/ kanske inte de mest nakna då men just själva stilen på bilderna tänkte jag ;)
FREMM: jag kan lägga upp någon säkert, alla är ju inte helt nakna lixom haha ska ju vara vackra och sexiga pch det tycker i alla fall inte jag är farlit att lägga upp 😋
60 dagar kvar :)
Jag ska oxå gifta mig den 12/12! Idag kom min spetsbolero jag har beställt från JenJen!!! Den var MYCKET finare än vad jag trodde att den skulle vara!! Väntar bara på klänningen nu, annars är det som skall fixas fixat! Bllir ju inte så mycket då vigseln är superhemlig! =)
Åhhh tror vi äntligen har hittat våra ringar, har mailat dom för att se om vi kommer hinna få dom i tid och så, vi blev tokförälskade i dom båda två direkt, har inte hänt förut haha.
Ganska enkla, men vackra tyckte vi, precis vad vi vill ha :)
Oj hihi va stor bilden blev, nåja den syns iaf hihi
åh teza vilka fina ringar :)
ni som har axelbandslösa klänningar, kommer ni ha någon bolero på er över klänningen! funderar om man kommer börja frysa på festen, men det kanske man inte göra med alla mäniskor, dans och sånt