december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Shit, idag är det EN månad kvar för oss som gifter oss den 12/12 !!! Shit !! Känns i magen !!
Idag ska jag ringa och beställa mat och tårta så jag får det ur världen,och sen ringa pastorexpiditionen.. Måste få ett svar ! :) ska in och boka tid för naglar i morgon..
Annars börjar det rulla på tycker jag :) Läser allt ni skrivit men svårt och skriva genom mobilen. :)
Linda1983 : Gud vad tråkigt ! Du måste ju säga till ! kan ju inte se hemsk ut på din dag ! , jag var också e en provsminkning, eller hon kollade mer ut färger som jag ska ha eller liknande. Men jag blev ganska nervös när jag fick se resultatet så hoppas hon gör det rätt, fast jag kommer ta med mig eget smink till min tärna som vi ska vara innan kyrkan. Däremot hoppas jag inte behöva använda det :)
Teddy : Tycker din frisyr är jätte fin ! men som du säger ganska tråkig framifrån, lite volym eller så :)
Minuz : Skönt att alla svarade till sist, vi blir också ca 35 !:) och skönt att en klänning blivit såld.
Teza : Så tråkigt ! Jag känner igen mig allt för väl i det där ! Bilar alltså. ! Spreciellt nu när det inte är långt kvar !!
Tänkte på det, ni som ska ha tomtebloss, Ska alla tända dem utanför kyrkan när ni kommer ut eller hur har ni tänt ? :)
Hallåj tjejer,
Nu är jag tillbaka efter en jättetrevlig helg i Malmö och Tyskland... all dricka är inhandlad utan den alkoholfria, känns bra... hoppas bara allt är gott nu då. Jag gillar vin men är ingen vinkännare och vi chansade lite hej vilt när vi valde vin och champagne (!) hoppas det blir bra i alla fall...
Hittade kavaj till sonen på HM, den va jättefin och snubblade även över supersöta mjuka boleros till flickorna i brudföljet så även de har vi inhandlat... har köpt mer dymotape till bordsplaceringen så det kan jag fortsätta pyssla med nu...
På datorn har jag gjort färdigt vår tidslinje som vi ska ha i våra häften. Börjat skriva ut några kyrkhäften som jag ska pyssla med, vika rätt och stämpla osv, har även skrivit ut en dikt som jag ska klistra in i secret box albumet, fotona har kommit och det va riktigt svårt att välja - vill pyssla med detta nu men så går det ju inte när m2b är hemma... hoppas hinna med lite i morgon när han är med sonen på träning...
Nästa fredag ska jag på spa och göra ansiktsbehandling, ska bli riktigt skönt, har oxå bokat tid för naglar till bröllopet, och nästa vecka ska jag provspela in "Älskade ängel" med min syster och svåger, ska bli både roligt och lite pirrigt... hoppas att det kommer låta okej åtminstone...
Just det ja, har beställt t-shirts som vi ska ha på brunschen dagen efter... hoppas att de blir fina! :)
teddy: tycker din frisyr ser jättefin ut från sidan och bakifrån, älskar snöstjärnan, den lyfter verkligen upp... men håller med dig och övriga att det ser för stramt ut framifrån... antingen lite lösare och mer volym och kanske någon hårslinga eller något som händer framtill vore ju fint... jag ska ju ha både diadem och brosch i håret så det kommer blinga både fram och bak på mig, som exempel, eller flor som zoooda ska ha är ju oxå fint om man vill att det ska "hända" någt där fram. :)
Minuz, skönt att ni fått svar från alla och att alla viktiga kommer :)! Roligt att du sålt en klänning! :)
Teza, låter inget vidare med en bil som krånglar och kostar massa pengar, känns inte som rätt läge förstår jag - hoppas att det löser sig!
Vinterfrost, låter som en helt fantastisk möhippa - wow vilken rolig dag! Tvättrådslappar gjorde vi med min syster det va rätt kul faktiskt... iaf för oss andra ;). Vet inte när eller om jag får möhippa men än har inget hänt. Min m2b kommer få en svensexa den 24e iaf.... roligt!
Pekklisch: Våra gäster kommer att tända partyblossen när vi anländer till festlokalen
Lycklig01: Var fick du tag på så billiga partybloss? Blir lite nyfiken :).Vi kommer att åka förbi en krutfabrik här i Småland och köpa dem av dem, men vet inte vad de tar... Vill ha långa för att de ska kunna "spraka" ett tag innan de tar slut...
Teddy; Jättefin från sidan och bakifrån, men som du (och andra ) säger så ser det lite tomt ut framifrån... skulle du kunna matcha snöflingan med något i flätan som syns lite framtill? Kanske lite "frostat" glitter eller så? Eller små små blommor...?Jag tror att du kommer att bli hur fin som helst på DIN dag!! =)
Shit... idag är det verkligen bara en månad kvar!!! Nyopererad som jag är använde jag min tristess till att verkligen tittta på och fixa om min spetsbolero och prova den med klnningen (som jag ju har bestämt att jag inte skall ha) och mina underbara stövlar! Kan lova att det var llite nervöst att sätta saxen i boleron, men det blev superbra!!!
Jag funderar på smycken... hur skall ni andra göra? Vi gifter oss borgerligt och jag funderar på att inte vara såååå traditionell utan ha lite mer "rockigt"... men jag vet inte hur än. Några bra idéer? =)
Tack snälla ni att ni är ärliga! Det uppskattar jag verkligen! Ska prata med frisören... ni gav mig lite mod hehe! :)
Ja, en lösare fläta kommer ju bli bra, kanske till o me med löshår i... Jag kan bara inte riktigt se framför mig vad du menar med glitter eller blommor i flätan Mumin??
Jo, alltså... om du påbörjar flätan lite längre fram så kanske du kan framhäva den lite genom att ha lite glitter i håret? Alltså inte discostyle eller så... eller så kanske du kan ha en liten tiara eller liknande med snöflingor för att matcha den där bak? Kankse kan du bara ha liiite glitter just i flätan och ingen annan stans i håret...? Äh, jag vet inte, jag bara spånar lite ju! =)
Åh vilken härlig dag vinterfrost !! Jag väntar spänt på min egna, varken jag eller min m2b har haft vårt. Dock vet jag att hans är på gång och jag har en känsla om 1a december för min del. Tyvärr har jag inte fått veta av m2bs vänner ännu men dem har det under kontroll säger dem, men jag litar inte på dem ;) kommer få veta så jag håller honom hemma i alla fall :) Härliga tröjor Fremm !! :) vilken bra idé !! :)
Samtidigt som jag tycker det är skitjobbigt med alla dessa hemlighetsmakerier och överraksningar tycker jag att det är så kul att jag kommit på så mkt bra och roliga överraskningar till min m2b, hoppas verkligen inte att något kommer fram innan för då är det ju inte lika kul... tror att han kommer bli både glad och väldigt överraskad... kul med sånt tycker jag... sen är man ju förstås nyfiken på om han kommer att överraska mig med något... inget jag förväntar mig men kul vore det ju allt ;)