• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • vinterfrost

Har nog löst sig med underkjol! Hitta en tjej här på BT som sålde sin så vi har haft smskontakt nu ikväll så hon ska kolla frakten imorgon. Så den borde komma i slutet av veckan. Känns som en sten har lättat från bröstet. Men den flyger nog inte sin väg när jag väl har den hemma

• zoooda

vinterfrost: hopas dt rdnar sig.. sånt där kan få allt att kännas hopplöst... jag har precis skramlat ihop kantareller till såsen till middan via facebook.. perfekt :D

• lycklig01

Var och gjorde provuppsättningen igår! Hel nöjd :) måste dock beställa löshår för mitt gamla fungerar inte i färg längre! Usch så dyrt ännu 1000 kr man inte räknat med! Är det fler som fått mycket kostnader ni inte räknat med!? Saker som gått fel så allt blivigt dyrare? Här har det varit mina skor, underkjolen, nu löshåret och m2b kläder!

• vinterfrost
    lycklig01 skrev 2012-11-13 06:54:02 följande:
    Var och gjorde provuppsättningen igår! Hel nöjd :) måste dock beställa löshår för mitt gamla fungerar inte i färg längre! Usch så dyrt ännu 1000 kr man inte räknat med! Är det fler som fått mycket kostnader ni inte räknat med!? Saker som gått fel så allt blivigt dyrare? Här har det varit mina skor, underkjolen, nu löshåret och m2b kläder!
    Åh vad trist!
    Jo tack vi har väl gått över budget med ca 10 000 tror jag. Känns som det mesta har blivit dyrare än vad vi hade hoppats på haha. Allt från hans kostym till Mina skor, fotografen och allt pyssel är svårt och räkna på tycker jag. Jaja det är förhoppningsvis bara denna gång man gifter sig :)

Nu på morgonen har jag betalt underkjolen, så hon skulle lägga den på posten idag så förhoppningsvis komer den redan imorgon :) Känner mig så glad  
  • Fremm

Snacka om att jag blev förvånad när jag uppdaterade sidan här på BT och jag och min blivande är veckans par här på BT, så nu vet ni hur vi ser ut ;) - ser fram emot boken Vintage Bröllop...

• Pekkiisch4

Äntligen börjar den långa listan av saker att ta slut !! Börjar se ljuset ! :)

Tårta, mat, hyrbil, naglar, pratat med prästen, m2bs klipptid bokad gjort på 2 dagar. Känns bra. :)

Var i lokalen i fredags och kikade igen, vilket känns bra. På söndag är det möte med fotografen, ska ut och kika på den plats vi tänkt.

Frågan är mer vad jag ska göra när bröllopet är över ! Kommer kännas super tomt ju !

Lycklig1 : i stort sätt allt blev dyrare än vad vi hade hoppats på från början ! Typiskt, men snart är vi där ! Det går inte och bara färga om löshåret? Det brukar jag göra, ändrar färg ganska ofta :)

Fremm : Vad fina ni är ! Ser lyckliga ut ihop ! :)

• teddy

Lycklig01, kan vi inte få se bilder på din provuppsättning??

• zoooda

vi gifter oss ju om 2 1/2 vecka!!! bubblar av glödje och nervositet... vi ska ju nte iväg nånstans efter bröllopet utan bara hem och ha semester.. känns såå skönt.. men nu funderar ja på att nån vecka efter bröllopet ta in på hotell o bara skämma bort oss ett dygn..  tips? hade tänkt mej uppsala...

• Fremm
    Pekkiisch4 skrev 2012-11-12 20:03:00 följande:
    Åh vilken härlig dag vinterfrost !! Jag väntar spänt på min egna, varken jag eller min m2b har haft vårt. Dock vet jag att hans är på gång och jag har en känsla om 1a december för min del. Tyvärr har jag inte fått veta av m2bs vänner ännu men dem har det under kontroll säger dem, men jag litar inte på dem ;) kommer få veta så jag håller honom hemma i alla fall :) Härliga tröjor Fremm !! :) vilken bra idé !! :)
    Tack Pekklisch4 :) hoppas de blir bra!
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????