december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Har nog löst sig med underkjol! Hitta en tjej här på BT som sålde sin så vi har haft smskontakt nu ikväll så hon ska kolla frakten imorgon. Så den borde komma i slutet av veckan. Känns som en sten har lättat från bröstet. Men den flyger nog inte sin väg när jag väl har den hemma
vinterfrost: hopas dt rdnar sig.. sånt där kan få allt att kännas hopplöst... jag har precis skramlat ihop kantareller till såsen till middan via facebook.. perfekt :D
Var och gjorde provuppsättningen igår! Hel nöjd :) måste dock beställa löshår för mitt gamla fungerar inte i färg längre! Usch så dyrt ännu 1000 kr man inte räknat med! Är det fler som fått mycket kostnader ni inte räknat med!? Saker som gått fel så allt blivigt dyrare? Här har det varit mina skor, underkjolen, nu löshåret och m2b kläder!
Kom på fotografen blev också dyrare! Och pysslet ( det är dock mitt egna fel pga att jag vill göra så mycket)
Snacka om att jag blev förvånad när jag uppdaterade sidan här på BT och jag och min blivande är veckans par här på BT, så nu vet ni hur vi ser ut ;) - ser fram emot boken Vintage Bröllop...
Äntligen börjar den långa listan av saker att ta slut !! Börjar se ljuset ! :)
Tårta, mat, hyrbil, naglar, pratat med prästen, m2bs klipptid bokad gjort på 2 dagar. Känns bra. :)
Var i lokalen i fredags och kikade igen, vilket känns bra. På söndag är det möte med fotografen, ska ut och kika på den plats vi tänkt.
Frågan är mer vad jag ska göra när bröllopet är över ! Kommer kännas super tomt ju !
Lycklig1 : i stort sätt allt blev dyrare än vad vi hade hoppats på från början ! Typiskt, men snart är vi där ! Det går inte och bara färga om löshåret? Det brukar jag göra, ändrar färg ganska ofta :)
Fremm : Vad fina ni är ! Ser lyckliga ut ihop ! :)
Lycklig01, kan vi inte få se bilder på din provuppsättning??
vi gifter oss ju om 2 1/2 vecka!!! bubblar av glödje och nervositet... vi ska ju nte iväg nånstans efter bröllopet utan bara hem och ha semester.. känns såå skönt.. men nu funderar ja på att nån vecka efter bröllopet ta in på hotell o bara skämma bort oss ett dygn.. tips? hade tänkt mej uppsala...