• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • m2012

FREJJAN! (eller någon annan som har handlat på eBay!) Jag blir tokig! Nu har jag skaffat paypal och satt in pengar på mitt konto. Tänkte handla min underklänning på eBay men när jag kommer till logga in steget för paypal så säger den att jag har fel användarnamn eller lösenord men jag kan ju logga in och se att jag har pengar på mitt konto. Är det inte samma användarnamn och lösenord? Hur får jag reda på mitt användarnamn??

• Doffan
    Jiwer skrev 2012-05-03 08:06:51 följande:
    Hej! Är det inte du, sofie? Ska du gifta dig? Vad roligt! Jag med fast inte förän nästa år...
    Japp det är jag Sophie.. Ja den 2 juni smäller de så det är inte så lång tid kvar nu..
    Va roligt att du med ska de.. Kan säga att året kommer gå jätte fort, känns som att det var igår vi började planera =)

Känner inte igen dig på bilden (vem är du, hur känner vi varandra ) =)
  • Minuz
    m2012 skrev 2012-05-03 09:00:16 följande:

FREJJAN! (eller någon annan som har handlat på eBay!) Jag blir tokig! Nu har jag skaffat paypal och satt in pengar på mitt konto. Tänkte handla min underklänning på eBay men när jag kommer till logga in steget för paypal så säger den att jag har fel användarnamn eller lösenord men jag kan ju logga in och se att jag har pengar på mitt konto. Är det inte samma användarnamn och lösenord? Hur får jag reda på mitt användarnamn??

Är det inte så att du måste logga in på ebay kontot en gång till när du kommer dit? Och efter det så loggar du in på paypal........ ?????????
  • m2012
    Minuz skrev 2012-05-03 09:25:16 följande:
    Är det inte så att du måste logga in på ebay kontot en gång till när du kommer dit? Och efter det så loggar du in på paypal........ ?????????
    Haha!! usch! det måste vara åldern... jag har alltid ansett mig rätt så flink på det här med datorer men just den där biten missade jag. TACK!
  • frejjan

Vad bra att det löste sig m2012. Är lite smådrygt faktiskt att man måste logga in på ebay två ggr o sen paypal. Vad blev det för underkjol nu??

• m2012
    frejjan skrev 2012-05-03 12:46:05 följande:
    Vad bra att det löste sig m2012. Är lite smådrygt faktiskt att man måste logga in på ebay två ggr o sen paypal. Vad blev det för underkjol nu??
    Det blev samma som dig :) Tänkte köra på ett säkert kort :D
    Ska du ha slöja?
  • augustesen
    m2012 skrev 2012-05-03 13:22:59 följande:
    Det blev samma som dig :) Tänkte köra på ett säkert kort :D
    Ska du ha slöja?
    Vilken underkjol är det ni beställt?

Jag köpte en som har tre ringar + 2 lager tyll på utsidan. Den är riktigt stor men man kan justera ringarna på den så det var ju passande. Men vet inte om det blir tooo much ändå :p

I helgen ska jag upp till pappa och hälsa på min klänning, den ska även få följa med ner till Kalmar nu :) Ska bli spännande att prova den med underkjolen och se om det blir bra...har inte haft på mig klänningen sedan mitten av oktober.
  • m2012
    augustesen skrev 2012-05-03 13:42:02 följande:
    Vilken underkjol är det ni beställt?

Jag köpte en som har tre ringar + 2 lager tyll på utsidan. Den är riktigt stor men man kan justera ringarna på den så det var ju passande. Men vet inte om det blir tooo much ändå :p

I helgen ska jag upp till pappa och hälsa på min klänning, den ska även få följa med ner till Kalmar nu :) Ska bli spännande att prova den med underkjolen och se om det blir bra...har inte haft på mig klänningen sedan mitten av oktober.

http://viewitem.eim.ebay.se/Aline-2hoop-LYCRA-WEDDING-DRESS-PETTICOAT-UNDERSKIRT/160630969443/item

Denna är det :)
    Är så glad att det blev lite tyll också för det tycker jag är så fint när man ser om man lyfter på klänningen.

• augustesen

Ja men den ser ju super ut :) Sen är det ju bra med tyll eftersom man förhoppningsvis inte ser skenorna igenom själva klänningen..har sett vissa ha det och ser ju för jäkligt ut :p

Nice price också!

• m2012
    augustesen skrev 2012-05-03 13:49:27 följande:
    Ja men den ser ju super ut :) Sen är det ju bra med tyll eftersom man förhoppningsvis inte ser skenorna igenom själva klänningen..har sett vissa ha det och ser ju för jäkligt ut :p

Nice price också!
    Det fanns en säljare som var ännu billigare men jag valde denna av någon anledning :)
Svar på tråden Kalmarbrudar?!