• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • julia a

Hej alla!

Jag ska gifta mig på Öland den 2 juni och panikletar fotograf :). Kommer inte från trakten så jag har lite dålig koll... Har ni bågra tips? Vem har ni bokat?

Supertacksam för alla svar!

Julia

• augustesen
    julia a skrev 2012-04-30 09:53:47 följande:
    Hej alla!

Jag ska gifta mig på Öland den 2 juni och panikletar fotograf :). Kommer inte från trakten så jag har lite dålig koll... Har ni bågra tips? Vem har ni bokat?

Julia
    Vi har bokat Josefina Norman, hon är superduktig, jättetrevlig och har bra priser!
    Hon är rätt upptagen men jag skulle absolut kolla med henne först :)
  • augustesen

Jag tänkte kolla om det är någon som köpt någon fin tiara som dom kan tänkas sälja vidare/hyra ut? Jag är ju i slutet av säsongen :)

Kan fortfarande inte bestämma mig för om jag ska använda mormors krona eller om jag ska köpa med tiara..så tänkte köpa en billig tiara. Har kikat på Ebay men man ser ju inte hur dom faktiskt ser ut, och att betala 350-450:- i bröllopsbutiken när det är billiga saker från kina..hum hum hum surt.

Krona är fint men den är rätt tung, optimala vore att byta om till tiara vid middagen men det förstör nog håret. Hej i-landsproblem :p

Hur går det för er andra?

• Jessicaia
    Hej alla!

Julia
    Vi ska ha Walkin media, han fotograferade min mammas bröllop med, så jag vet att han är trevlig och tar underbara bilder!
  • HerrochFruJakobsson
    Hej alla!

Julia
    Vi har bokat Linda Himsel från Växjö. Hon är grymt duktig! kolla in www.himsel.se 
  • LindaochJohn

Hihi!

Nu ligger klänning, underkjol, slöja o diadem inköpta hos en vän i Sthlm!
    Vi ska upp i helgen så då får de följa med hem! Wiiiee! Skrattande

På torsdag blir det nog en tur till Växjö för att inhandla papper till inbjudningarna så att vi kan sätta iggång med dem!
    Senare på dagen bär det av till Ronneby Brunn för att gå på spa, äta o sova där med min klass för att sedan ta examen på fredagen - Jippie! Skrattande

Så är ni i behov av en trädgårdsmästare - säg till! Flört Tungan ute

• Jessicaia

LindaochJohn: Kan du börja som trädgårdsmästare hos oss imorgon? Flört har 4000m2 gräs, 7 trädgårdsland och 45 träd som behöver omvårdnad Skrikandes

Vad härligt att klänningen m.m. är köpt! Och GRATTIS till examen!

• LindaochJohn
    Jessicaia skrev 2012-05-02 11:05:55 följande:
    LindaochJohn: Kan du börja som trädgårdsmästare hos oss imorgon? Flört har 4000m2 gräs, 7 trädgårdsland och 45 träd som behöver omvårdnad Skrikandes

Vad härligt att klänningen m.m. är köpt! Och GRATTIS till examen!
    Tack!
    Det känns ganska overkligt efter två år nu..
    Inte imorgon, men nästa måndag går bra! Flört Träden kan jag säkert ta mig an om ni vill det!

Ja, då har man ju något av det viktigaste iaf, ska hämta hem den i helgen.
  • Doffan

Såhär blev klänningen.. Lite skrynklig med de får ni bortse ifrån, är iallafall super nöjd.. Ett par kilo till sen sitter den som en smäck =)

• Jiwer

Hej! Är det inte du, sofie? Ska du gifta dig? Vad roligt! Jag med fast inte förän nästa år...

Svar på tråden Kalmarbrudar?!