Elisabeth och Markus skrev 2011-07-04 10:47:49 följande:
Hej!
Hoppas alla har haft en fin helg!
ElinMartin: Vilka vackra klänningar! Superfina! Den första var verkligen en spetsdröm och den andra gav verkligen en wow-effekt då den först ser enkel ut där fram och sedan fantastisk där bak med öppna i ryggen och detaljerna på släpet.
Klänningen som jag visade här är en så kallad "kinaklänning" alltså en jag ska beställa på nätet. Har varit redan och provat i butik men inte hittat ngn som jag känner är rätt + att de är så otroligt dyra. Man vet ju att man tar en chansning om man beställer på nätet men kanske att det är värt det?! Hur tänker ni? Ska ni köpa i butik eller beställa?
La Litchi: Kanon med tips, vill du vara gullig och skriva ut var alla dessa ställen ligger :)
Hej
Jag kommer att åka till butiken som ligger i Vinslöv och pröva olika kläningar, bara för att man gillar de på bild behöver de inte vara bra på. vinslöv butiken är stor och har bra utbud, jag var där när en vän skulle gifta sig och jag var med som smakråd, de var också jätte trevliga.
Sen har jag kollat lite på nätet men inte hitta något, samtidig som min blivade tycker att jag ska köpe en i butik. får se om han är lika villig på de när man vet vad den kommer och kosta:)