Flotten skrev 2011-06-13 22:40:27 följande:

Catering på Österlen
Buhres har väl fortfarande
Klockareboden i Borrby
Icabutiken i Hammenhög! Tro det eller ej
Ingelstadkalkon
Raskarums fjäderfä ( hörs inte kul men är gott)
Nya Röken i Simrishamn
www.evelinaskok.se i Simrishamn
Kolla runt på de olika golfrestaurangerna, en del av dem har catering
Stora Hotellet i TomelillaFinns en hel del i Ystad men jag själv gillar att hålla mig på Österlen!
Annars finns alltid möjligheten med kock, kan ett par namn men har ju ingen koll på när de kan
Tack för tipsen! Har redan kikat lite på dessa alternativ men kruxet är att det mesta är fat eller buffé och vi vill ha serveringspersonal och tre rätters. Känns som att det blir för mycket spring annars och vi vill ha rätt mycket spex under själva middagen...
Vet du hur man kan få tag i kockar som du pratar om? Tror du att de kan ordna med serveringspersonal oxå?
Hur gör man annars tycker ni? Vi vill jätte gärna ha tre-rätters med serveringspersonal men det verkar lite halv-svårt att hitta... Ska man köra på buffé då ändå eller fortsätta leta runt?
Finns det ingen kockskola eller liknande på Österlen? Det vet jag finns här i Göteborg och de vill gärna laga mat och så till bröllop för en billig peng :)
Fishkiss skrev 2011-06-13 22:30:25 följande:
Det låter fint! vi beställde några provkort från Calligraphen och än så länge leder kort nr 3 men vi väntar provkort från denna sidan också:
www.handicrafthuset.se/weddingCards/set/1 Tyckte om Exklusiv, Silver och Viktoria. Vad tycker ni?

Jättefina inbjudningskort... Det översta påminde ju verkligen om det som jag beskrev med sidenband i silver och rosa...
Jättefina alla tre men håller med om nummer 3, känns festligt och passande för kronovall :)