Åh, nu är jag riktigt, riktigt avens på er som ska ha trådträff!!! Jag vill också!!!!
Lite långt att åka bara...
Jaja... själv så planerar jag en dag i en slalombacke 12 mil härifrån på lördag.
Musikern har inte åkt slalom på 20 år (men som de flesta andra här uppe har han åkt mycket som barn och tonåring), men det ska väl gå bra
Han är ju verkligen inte den sportiga typen, men när han förstod att vi är slalomfantaster så insåg han att det är bara att ställa sig på laggarna
Han har dock dragit på det här med att skaffa utrustning. Kollat runt lite begagnat, men det är ju en djungel!!
Jag har föreslagit att han ska hyra första gången och prova hur det känns, men han har knorrat lite.
Nu sa jag åt honom att blir det okej väder till helgen så åker vi. Vi kan inte vänta på att han ska hitta utrustning, utan han får hyra.
Hehe... igår efter jobbet så svängde jag förbi sportbutiken, som hade rea, jag behöver en ny täckdress/slalomdress, då jag blivit för FET för mitt gamla. Vem kommer ut därifrån och stolt visar upp en påse?! Just det
Han hade inhandlat täckbyxor att åka i och ett par pjäxor på rea
Så han ska hyra skidor imorgon och sen fortsätta kolla på Blocket etc efter lämpliga begagnade. Gud vad jag gillar den karln! 
Åh det ska bli så roligt att få åka. Packa med sig varm choklad, mackor och vara tillsammans ute hela dagen. Håll nu tummarna att det blir hyfsat väder. Idag är det soligt men 19.5 grader kallt!!! Imorgon har de lovat varmare (-10 ca) men mulet. BAra det inte är svinkallt eller snöstorm så är det bra.
Annars så rullar det på i rasande fart. Ungarna var på sin street dance igår och de älskar det! Själv var jag på kören och vi har verkligen fullspäckat program denna termin. Kul, kul!
T ska sjunga en egen sång nästa fredag på skolan när de har "Småstjärnorna". Tyvärr får inte föräldrar komma, det är bara för klass 1-3 samt förskoleklass. Hon skrev texten själv i somras och nu har musikläraren hjälp henne med en melodi till. Vill ju så gärna höra men hon vägrar... Måste skicka iväg nån spion till skolan och filma henne. Eller nåt. Eller jag kanske får höra när hon väl uppträtt med den.
Solde, skönt att Amaretto verkar bli bättre o bättre. Nu håller vi tummarna för Isolde också.
Ingis, stor kram till dig. Jobbiga tankar, men ibland måste man tillåta sig att tänka dom. Ja man nästan bör göra det ibland. Förbereda sig. Reflektera.
BS: Så bra att det inte blir värre för dig, och att du inte lider av sprutorna. Vore ju ännu bättre om du märkte en förbättring också, men det kanske tar sin tid?
Hoppas ni får den hjälp ni behöver med Iris och att det inte är något allvarlig med hörseln.
Fru Bygg, hohooooo, var är du?!
Och Leksi var det ju evigheter sedan man hörde nåt från.
Villemoa, dig ser man ju på FB, men du får gärna kika in här också
Nu kallar jobbet. Fel. Kafferasten och
, SEN jobbet!!
Kram!