Hej!
Även hos oss har det varit sjukstuga, E har haft problem med magen och haft diarré, jag har kräkts mer än vanligt och helgen försvann i ett nafs och inget fick vi gjort.
Jag hoppas ni kryat på er blommis med familj!
Likaså September med familj.
Hoppas K's feber gett med sig Flamman!
Ingis: va? Jag håller tummarna för att du räknat fel och att allt är bra i magen nått annat känns ju otänkbart!
Fru Ea: Vilket jävla skit, jag förstår att du måste vara så otroligt less. Ibland finns det faktiskt ingen rättvisa
Vi hade några vänner på middag i fredags, det var väl inte optimat med take på att E varit sliten och jag bara kräkts( fast mest grav-kräkts) dessutom kände jag att det var helt fel folk att ha på middag om man inte mår optimalt men men, det gick.
Idag har vi bara hängt hemma, jag och E, jag har släpat fram olika syprojekt för att sen konstatera att nää det är ingen idé att dra iggr nått så länge E är vaken och när hon sover sover jag eftersom jag är så himla trött ff. Det börjar ge med sig lite lite dock, var faktiskt pigg imorse, det var inte igår om man säger så
Det är underbart ute dock och imorgon ska vi ta en långpromenad i solen( hoppas jag). Idag har våra två " missfallsveckor" gått och om något skulle hända lillasyster så är det iaf inte längre pga mkp, alltid någon tröst.
Namndiskussionerna pågår för fullt, den här gången vill alla vara med och tycka
fast det spelar knappast någon roll vad de andra tycker. När mina svärföräldrar alt föräldrar gruffar så brukar ajg bara säga att om de har haft sina chanser att döpa barn. Mamma puschgar för Märta och svärmor för Maria, kunde varit värre men det kunde ha varit bättre
Förutom det så pågår barnvagnsletande, jag var övertygad om att vi skulle ha en city select men nu har jag ändra mig och vi kommer köpa en Bugaboo Donkey, jag vill att båda barnen ska kunna se mig, det är speciellt viktigt för E's skull. Jag betvivlar att hon kommer att få åka framåt förrens nästa år kanske, såvida det inte rör sig om en skogspromenad eller något.
Åsnan är ju skitdyr men om man beställer den ny ifrån UK så blir den ca 5000kr billigare än hemma och jag har inte hittat någon beg under 12000kr
En ny från UK skulle gå på ca 11 000kr med frakt. Det är ju sanslöst mkt pengar
men andrahandsvärdet verkar ju vara väldigt bra och det är ju den enda vagnen som prickar in ALLA våra krav, city select prickar in "nästan" alla krav men jag tror inte att nästan räcker för mig. Panzer är bra iaf( han skiter i vagnen, så länge den inte är rosa) när jag pratade om den idag så sa han att det var väl bara att börja spara då...
Mugglan: det där jodopaxgurglet använder jag med, överlägset, fast äckligt