Ursäkta.. Jag blir mer irriterad än ledsen av alla pikar!
Jag blir helt tosig..
Alltså - vad folk kan hålla på och vara skadeglada eller vad man nu ska kalla det!??!?!
Jag blir så irriterad för jag har hållt vårt bröllop hemligt för vänner än så länge, och det VET min släkt om. Och helt plötsligt (utan att vi berättat att vi ska gifta oss) så skriver min sambos brors tjej såhär:
- Hur friade han???
öppet på en internetsida med alla mina vänner som såg..
Kul?
Inte nog med det.. Sen PIKAR hon mig! Alltså.. klankar ner på mig!
Jag försökte förklara att han inte friade utan att vi kom fram till det gemensamt under årets gång att vi gärna ville gifta oss..
vet ni vad hon svarade!??!?!?!
- men ååh så synd att han inte ville fria till dig, det är ju det som visar att dom verkligen vill!! Man ska ju inte tjata sig till något. Se bara på min sambo, han väntade u i 6 år med att fria, och jag tänkte minsann inte gifta mig utan frieri..
Alltså helt ärligt.. Det känns som om hon PIKAR mig. Och menar på att jag inte alls är så älskad av MIN sambo som är av sin. Det känns verkligen så!
alltså, eftersom min sambo inte friade på "riktigt" till mig så vill han alltså inte gifta sig med mig på riktigt.. eller vad!?
Hur hade ni andra känt!?!?!
jag tyckte detta var en pinsamt taskig kommentar .... men jag kanske överreagerar! :/