• Lexy

CAMBRIDGEKUREN - Tråd 18. Alla gamla och nya se hit!

Vart har alla CK-kämpar tagit vägen? Vår gamla tråd var stängd så jag startar ytterligare en ny.

Här pratar vi, stöttar, ältar och grubblar över ren kur eller kombinerad kur av Cambridge. Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7: www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nr 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    Tråd nr 11: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    Tråd nr 12: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.htm...
    Tråd nr 16: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3634803.htm...
    Tråd nr 17: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3722415.html 

Dela gärna med dig av dina mål och stats:

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

Lycka till :)

• Svar på tråden CAMBRIDGEKUREN - Tråd 18. Alla gamla och nya se hit!
  • Kavaten

Nu ska kilona bort en gång för alla, så jag ansluter mig till er!

LÄNGD: 175
    ÅLDER: 25 i år
    MAX VIKT: 81,7
    VIKT START C.K: 81,7
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kur
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: startar den 17/1-11 och tänker stanna på ren kur tills vågen visar 68
    SLUTMÅL: ~62, beror på muskler
    DELMÅL: 74, 69
    BELÖNINGAR: En resa till London i Påsk. Ska bokas i slutet av februari så får hoppas att jag ligger rätt i planeringen viktmässigt då Drömmer
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Räkna kalorier
    MOTION:  Gym och promenader

• Kavaten

Hur mycket har ni gått ner än så länge? Har vänner som har fått goda resultat av CK nämligen, så är nyfiken på att höra om era Glad

• SDB

Hej Kavaten! 
    Va kul att en till har anslutit, det har varit lite dött här! jag är på dag 16 idag och har under den tiden gått ner 6.5 kilo, så i snitt 4 hekton per dag! de e helt grymt! 

• Kavaten

SDB, oj, vilka resultat! Grattis Glad

Klarade av frukosten, men gott var det ju inte Flört

• SDB

Tack Kavaten! vilken smak dricker du? jag har ganska svårt för det flesta och nu har jag druckit endast kakao, men då kokar jag upp vatten och blandar pulvret med 2,5dl varmt vatten och 2 dl kallt vatten och sen kör jag med stavmixer, e de klumpar i så spyr jag, då blir det som en stor kopp varm choklad som smakar mycket godare varm, och sen har jag ju 4,5 dl vatten istället för tre för då blir den så tjock och äcklig. sen har jag läst om andra som har värmt vanijlen och haft i kanel, eller kaffe i cappuccinon och kakaon eller blanda jordgubb och banan, t.ex :P man får prova sig fram med det man trivs bäst med mintchokladen är även god om man kör den i mixer med jättemånga isbitar då blir det riktig milkshake. hoppas att det funkar för dig, kämpa påå!!! de e värt detFlört

• Lättare

Har glömt av att gå in här o skriva går det bra för er? Jag är inne på dag 11 det funkar bra jag testa att göra mintsorbe/glass förra helgen supergott! Kom ihåg att röra om bara. Jag blandar banan/choklad o jordgubb/choklad dricker vaniljen ljumm med kanel o ibland kardemumma o gröten är absolut favorit med extra kanel. Har en vän i london som ckar med där har de fler smaker bla apelsinchoklad gissa om jag är sugen på att prova den.

• Kavaten

Jag fuskade igår. ÅÅÅÅÅH.
    Det sket sig totalt.
    Jag förstår inte varför egentligen? Det är inte många kilon som ska bort. Det borde inte ta så lång tid, och därför borde motivationen inte vara helt åt skogen. Men jag har väl dålig karaktär.
    Men jag började om idag. Från 81 - 68,X (det behöver inte vara 68 blankt, utan det viktiga är att åttan står där). Det är 13 kilo. Inte 130 kilo. En gång i tiden hade jag betydligt mer att gå ner, men jag gjorde det. Och så nu ger jag upp första dagen???

Suck....

• Kavaten

SDB, jag har laddat upp med choklad, mintchoklad och cappucino.
    Hade varit lättare om det fanns någon smakfri smak...

• tinato

Ska också börja med CK. Jag vill gå ner ca 20kg ( väger idag 88kg till mina 175 cm). Dock kostar ju CK ganska mycket så jag väntar tills jag får in pengar från min lägenhetsförsäljning ( hoppas att den blir klar för försäljning nästa månad ) 
    Jag återkommer senare  

• SDB

Idag är min 19:e dag på pulver vatten och te. 

Kavaten! fuska gör man ibland, ja gjorde det förra omgången med cambridge, de e okej så länge man har motivationen att börja om och det verkar du ha! Glad för de e ju det som är problemet med fusk att man fuskar å sen skiter i allt! så de e ju toppen! nu har jag snart ätit mina tre veckor och då ska jag äta middag i en vecka å sen köra ren kur igen för att inte förstöra tarmarna å jadajada. Egentligen vill jag inte äta eftersom jag verkligen kommit igång och skulle kunna äta cambrige i ett år till känns det som. det gäller bara att komma förbi första helvettesveckan å sen e det bara frihet och lycka som man associerar med cambridge. Min första vecka tänkte jag bara på allt ja va sugen på å ville äta så tillslut skrev ja en låååång lista på allt det och så kunde jag släppa det sen. jag tittar på alla diet shower som går på tv, losing it with jillian, biggest looser, my big fat diet show, thinspiration, det finns massor, och de e grym motivation! Sätt upp dina delmål också och bestäm redan nu vad du ska göra för dig själv i belöning, klippa håret kanske, köpa ett par dyra solglajjer du alltid velat ha, eller något liknande. Jag är en riktig ge-upp-människa och om jag klarar de här gör alla det. Jag tror på dig! kom igen nu så peppar vi varann! Jag har ca 33 kilo kvar jag vill gå ner så ja e lite avundsjuk på dina 20, men det går sååå fort! på dessa då hela 18 dagar på cambridge har jag gått ner 7 kilo typ fyra hekton per dag! så två omgångar med cambridge så är du förhoppningsvis klar sen Glad jag räknar med att jag har fem treveckorsomgångar kvar efter denna. 

Nu Kör VI!!! pepp pepperp pepeppr pepep pepppepp 

Svar på tråden CAMBRIDGEKUREN - Tråd 18. Alla gamla och nya se hit!