• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Ninnnis skrev 2010-10-04 18:18:33 följande:
    Häftigt med nobelpristagaren i medicin, förresten. Min fina make ringde mig på morgonen när han hörde det. Jag var på väg till VUL och han hävdade bestämt att det var ett tecken

Helt klart ett tecken!

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-04 18:32:51 följande:
    Ja eller hur?! Det blir ju vaddå, 2½ månad tidigare än beräknat, eller vad?!

Ja, 22 dec är BF egentligen. Fan, det är ju skitmycket!!

• Daa

HELT overkligt!

Ååh, måtte allt gå bra...

(hittar inget typsnitt och ingen smilie som gör rättvisa åt hur mycket det ligger bakom detta "måtte")

*torkar en tår*

Villemoa skrev 2010-10-04 18:28:36 följande:
    Jag har fått sms från Heloise:"Vi har träffat neopersonal, kirurger, läkare u name it".Detta är helt overkligt! Jullan skulle ju komma EFTER mitt pyre, inte innan!
  • Daa

Ninnis: vi bestämmer att det är ett tecken!

Flamman: många kramar till dig. Förstår att det är svårt att höra sin dotter säga sådana saker. Men du har fått kloka ord här. Ska hålla tummarna imorgon.

Underbara lilla K.

• andbeyond

Oj så det går. Många Kramar till Heloise m familj. Skickar all positiv energi och böner er väg.

Flamman: Jag har alltid varit ett grubblande barn, utåt sett alltid glad, mycket vänner som enligt mig ändå varit ganska ytliga. Var väldigt framåt och ambitiös. Men väldigt ledsen inombords. Tycker det låter som du hanterar det jättebra. Min mamma ville alltid "hjälpa" och "fixa". Och blev ledsen när jag inte kunde förklara varför jag kände som jag gjorde. Vilket ju gav mig dåligt samvete. Allt jag ville ha var en mysig dag med mamma då jag fick prata av mig och få kramar. Så att både hjälpa och ge kramar verkar vara en bra tanke från mitt perspektiv. Kanske ni ska ta en dag bara ni två? Åka på spa eller något och mysa och prata?

Jag är i vecka 18 nu (17+2). Mår bra, blödningarna har avstannat för 2 dagar sedan så jag hoppas de är klara nu, hehe. Har fått rejäla foglossningar senaste veckan dock, ska försöka hitta akupunktör och så. Men är glad och förväntansfull inför måndagens RUL.

• passionsblomman

Nytt SMS från Heloise:

"Det blir snitt ikväll, de vågar inte vänta. "

Käre gode Gud, nu får du ta hand om det här!

HUR ska man kunna sova inatt?????
    jag vankar runt här som en oslalig ande!!!

• Villemoa

Ny info från Heloise;

kejsarsnittet blir ikväll, läkarna vågar inte vänta längre

Jag har hälsat Heloise att vi alla tänker på dem, håller tummarna och ber.

• passionsblomman

Uppdateringsfunktionen i tråden funkar iallafall!!!

Jag har hälsat samma sak Villemoa. Gött att vi tänker samma tankar!

• Villemoa

passionsblomman skrev 2010-10-04 19:01:39 följande:
    Uppdateringsfunktionen i tråden funkar iallafall!!! Jag har hälsat samma sak Villemoa. Gött att vi tänker samma tankar!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans