• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Nu har jag också lagt upp en magbild under starka bilder. Mys-/pyjamasbyxorna från Polarn o Pyret är det skönaste mammaplagget jag ägt någonsin, kan verkligen rekommenderas!! Går knappt ur dem, stackars gubben som ser mig i dem varje dag han kommer hem från jobbet

• Norrskensflamman

Villemoa: Vilken sötismage LIten och nätt!

Nu är jag lite ledsen ikväll.

Älsklingen har precis åkt o hämta bilen.

Tur jag har ungarna, annars skulle jag känt mig otroligt ensam.

• Villemoa

Flamman: ja, jag tycker min enrummare är rätt söt fast den känns inte liten och nätt, känns som jag ska sprängas snart!

Förstår att du är lite ledsen, jag hatar att vara ifrån min C! Det är verkligen tur du har ungarna! Kram

• Norrskensflamman

Fatta att jag fortfarande, efter så många år tillsammans, gråter så där så snoren rinner och kroppen skakar varje gång han åker iväg? Måste vara nåt galet med mig. Eller så är jag bara fortfarande kär i den där karlsloken som är min man...

• Norrskensflamman

Vinet e tyvärr slut, men han som drack upp det var förbi oss ikväll och gav mig en flaska Asti. Nästan så jag förlät honom bara för det

• Fjällbruttan

Hej!!

Jag sitter med läskiga oraklet i soffan!

Kunde inte låta bli att visa era fina magar för maken, som tittar en stund på Daa´s tvårummare och säger:
    Det är en pojke och en flicka, flickan ligger under hennes hand..
    Jag bara gapar!
    Tar raskt upp kortet på Villemoa, som jag vet vad det är i magen eftersom du berättat, säger inget till maken utan frågar bara vad det är...
    Lätt, det är ju en tjej, det syns ju!!

Han är inte sann, han sa ju att Jullan var en Jullan innan Heloise kollat

I alla fall har ni underbart vackra magar!!

Flamman, hoppas han kommer hem med hela fötter också

Blomman, när startar vi partiet??

• Villemoa

Bruttan: det var mig en jäkel till karl att gissa rätt! Tycker också att min mage är en "typisk" tjejmage, såg likadan ut när jag väntade Moa.

• Norrskensflamman

Fjällis: Är han synsk eller?!

Ja, vi får verkligen hoppas att han inte pajjar den friska foten oxå. Den ena är ju rymdstöveln fortfarande, så den är ju ganska skyddad, men den andra...

• Villemoa

Flamman: det är inget galet med dig, du är kär i din man!

Jag bjuder på Gott & Blandat om du inte hittar nåt annat i ditt skafferi.

Det var väl för väl att han kom med lite Asti, men han kunde gott kostat på sig några flarror till

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans