• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-09-13 14:29:41 följande:
    Ninnis, avundsjuk på er helg, det lät underbart!!!

Det var faktiskt precis så härligt som det låter! Bara att vakna utvilad efter lång sovmorgon, dra upp rullgardinen och mötas av glittrande hav och klippor, det är livskvalitet! Vi har så himla kul ihop alla fyra (jag, maken, bästisen och hennes sambo). Tyvärr bor vi ca.20 mil ifrån varandra men vi ses så ofta vi kan, och då är det verkligen kvalitetstid.

• Villemoa

Daa: FINFIN mage! Vilken vecka är du nu i igen? Jag har minne som en guldfisk nuförtiden, det är ett under att jag har koll på vilken vecka jag själv är i!

Bruttan: så dags att säga idag att hon fick till torsdag på sig!! Blir så arg när jag tänker på vilka lärare det finns och vilka saker de säger!! Jättebra att rektorn har tagit tag i det hela, hoppas verkligen det blir en förändring! Om eleverna känner ångest redan i sjuan, ja hur ska det då inte blir sen i åttan när betygen kommer och för att inte tala om i nian när betygen verkligen är viktiga inför gymnasiet! Jag blri mörkrädd!

• Villemoa

Daa: men vilken uppgift för år 4!! Känns inte direkt som att den läraren hade satt sig in i artiklarna med tanke på innehållet. Dumt att välja nåt man vet att eleven klarar av...

• Ninnnis

Blommis, vad härlig er BT-träff lät! Jobbigt dock att resten av helgen påverkades av jobbiga gäster...

Hoppas din kropp fattar galoppen nu efter avslutad kur.

• Ninnnis

Fru E, hur är det med dig?

Och Ingis?

Hvidis, gulliga lilla E som går! Hoppas jubbedagen går bra

Flamman, har snyltgästerna åkt nu?

• Ninnnis

Fjällbruttan skrev 2010-09-13 10:52:06 följande:
    En av frågorna var:Vad betyder det när moderaterna säger:"Politiken är förankrad i konservativa och liberala idéer."Lilla M stirrar på mig en stund, sen säger hon:Jag fattar Politiken, är, i, och, idéer.....Skriv det sa jag!

Heja M!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-11 22:01:40 följande:
     Jag dricker vitt vin, avnjuter en hemmagjord löjromstoast: rostat bröd, smör, Kalixlöjrom, lite, lite vitpeppar, rödlök och lite crème fraiche. NÅgon som vill Ha?

Åh, finns det kvar?

*läser visst ikapp i fel ordning*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans