• MissWildcat

För oss som vill vara i toppform

Tänkte starta en liten tråd för oss som vill vara i toppform på dagen med D.
    Här tänkte jag vi kunde peppa,tipsa,stötta och kanske bara få ett gott skratt.
    Någon som e intresserad?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-13 13:23
    Jag bloggar också så ni e välkomna in där med
    www.misswildcat.blogg.se
  • Svar på tråden För oss som vill vara i toppform
  • förlovadflicka

Tränade hemma 40 min nu :)

• zunzilk

mån: gymmet 45 min + intervaller på roddmaskin 20 min
    tis: intervall pass cykel 20 min.
    ons: gymmet 45 min
    tor: vila eller pilates
    fre: gymmet 45 min
    lör: intervallträning 20 min

• Junibrud2011

Onsd: Jogga 30 min + 100 utfallsteg + situps osv hemma på köksgolvet :)

• zunzilk

Junibrud2011 skrev 2010-10-17 14:25:14 följande:
    Hej på er alla träningsbrudar! Hoppas ni har lika fint höstväder som mej :) Idag tog det emot att gå in på gym så jag tog en tur i friluftsområdet i stället :) Joggade 5 km, varav jag gjorde armhävningar och massor med utfallssteg efter vägen. Avslutade med att bestiga en slalombacke :/ Nu känns benen riiiktigt tunga. Höll på i ca 90 min  

BRA jobbat!

• S2011

idag ska jag äntligen kicka igång med ridningen och imorrn börjar jag att simma tsm med sambon och hans kompis.

känns skönt att äntligen komma igång efter några veckor med sjukt stressigt schema, förkylningar och diverse små "problem"...

och bra jobbat av er alla andra, förresten! (jag har minsann följt er även om jag själv legat på latsidan) :)

• S2011

Ska det va så ska det va?

Igår red jag två hästar, totalt 120 minuter.

Känns i benen idag, kan jag säga..

• förlovadflicka

Hade idrott 60 min idag, afro som uppvärmning och basket sen. Kämpade på så bra att jag lyckades stuka pekfingret...

• Junibrud2011

förlovadflicka skrev 2010-10-22 14:28:16 följande:
    Hade idrott 60 min idag, afro som uppvärmning och basket sen. Kämpade på så bra att jag lyckades stuka pekfingret...
    Ajajaj hoppas det släpper fort.
    S2011 skrev 2010-10-22 13:26:03 följande:
    Ska det va så ska det va? Igår red jag två hästar, totalt 120 minuter. Känns i benen idag, kan jag säga..
    Du startade rejält, har aldrig ridit men det måste vara bra träning.

Själv var jag på gymet idag på em, körde löpband och styrka i 90 min. Nu ska det blir Fredagsmys med <3 familjen <3

• Biscuit

Tog mig till gymmet i måndags för första gången sen augusti. Jätteskönt pass så jag hoppas iaf på att jag kommer igång nu. Har varit sjukt mycket på jobbet och då är det tyvärr träningen som ryker.
    Som tur är har jag ridningen så det blir 1-2 pass i veckan där.

• S2011
    Junibrud2011 skrev 2010-10-22 18:05:10 följande:
      Du startade rejält, har aldrig ridit men det måste vara bra träning. Själv var jag på gymet idag på em, körde löpband och styrka i 90 min. Nu ska det blir Fredagsmys med <3 familjen <3
    haha, ja, lite väl rejält kanske=) det är riktigt bra träning, så länge som man inte bara sitter och åker.

men det är skönt att komma igång och ridningen är väl det jag absolut saknat mest.
    nu satsar jag på iallafall två ggr i veckan, plus att jag ska komma igång och simma 1-2 ggr.

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform