• MissWildcat

För oss som vill vara i toppform

Tänkte starta en liten tråd för oss som vill vara i toppform på dagen med D.
    Här tänkte jag vi kunde peppa,tipsa,stötta och kanske bara få ett gott skratt.
    Någon som e intresserad?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-13 13:23
    Jag bloggar också så ni e välkomna in där med
    www.misswildcat.blogg.se
  • Svar på tråden För oss som vill vara i toppform
  • L U N A

Hej på er!

Var helt säker på att jag skrivit in förra veckans träning.... men tydligen inte. :P Så här kommer den. Bättre sent än aldrig! ;)

Ons - 20 min wakeboard
    Ons - 60 min ridning
    Tor - 110 min promenad

Inte helt nöjd med veckan, men hade fullt upp i helgen och har känt mig så trött i både huvud och kropp.

Hoppas det går bra för er andra! Heja heja!!

• MBLL

Opps, jag har visst inte heller skrivit in förra veckans träning,

tisdag - gymmet 60 min (30 min kondition och 30 min styrka)
    onsdag - 60 min rask promenad
    torsdag - 60 min simning kombinerat med lite styrka
    söndag - hemmaträning med hopprep och styrka med gummiband och egen kroppsvikt.

Kör hårt tjejer=)

• Biscuit

Har vi tappat MissWildCat som skulle räkna ihop minutrarna? Jag red 2x60 minuter förra veckan men jag tror att jag skrivit det tidigare.

• L U N A

Jo, vi får nog göra en efterlysning på henne. ;)

• zunzilk

tränat igår:
    gymmet 45 min kondition 10 min. promenad 30 min

vilodag i dag vill ju inte bli sjuk igen...

• zunzilk

ja just det har varit på promenad idag om d räknas? isåfall 60 min idag.

• MBLL

oj, jag upptäckte precis att jag visst har skrivit in vad jag åstadkommit förra veckan två gånger.... d var ju INTE meningen.

Förresten, är det någon som har erfarenhet av Allévoprodukterna? Jag började med dem igår och hoppas på mirakelresultat=P. Har tänkt att köra en kickstart som de kallar det på en till två veckor bara för att se att det händer nåt så jag inte tappar suget.... Ska försöka fortsätta träna så gott det går under tiden men det står tyvärr att man ska vara försiktig med allt för hård träning under kickstarten....
    Någon som kört detta och har lust att berätta hur d gick?

• L U N A

MBLL skrev 2010-09-22 11:18:49 följande:
    oj, jag upptäckte precis att jag visst har skrivit in vad jag åstadkommit förra veckan två gånger.... d var ju INTE meningen.Förresten, är det någon som har erfarenhet av Allévoprodukterna? Jag började med dem igår och hoppas på mirakelresultat=P. Har tänkt att köra en kickstart som de kallar det på en till två veckor bara för att se att det händer nåt så jag inte tappar suget.... Ska försöka fortsätta träna så gott det går under tiden men det står tyvärr att man ska vara försiktig med allt för hård träning under kickstarten.... Någon som kört detta och har lust att berätta hur d gick?

Ingen koll alls. Hoppas det funkar för dej! :) Du får återkomma med resultat.

• MBLL

Ok, det ska jag absolut göra, jag hoppas det funkar så jag blir peppad att köra hårt nu=) Jag hoppas iaf att det hinner hända lite innan d e dags att prova in brudklänningen=P

• L U N A

zunzilk skrev 2010-09-21 17:57:18 följande:
    ja just det har varit på promenad idag om d räknas? isåfall 60 min idag.

Klart det gör! :)

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform