Inlägg från: MBLL |Visa alla inlägg
  • MBLL

För oss som vill vara i toppform

Här kommer en till som är lite sen... kul tråd!
    Jag ska med gifta mig den 4 december och försöker nu tänka båda på vad jag stoppar i mig och att jag ska äta någorlunda bra.
    Jag har dock samma problem som Uttan, jag kan köra stenhårt ett par veckor och sen åker jag dit igen=P.... Denna veckan har det iaf blivit 2 ordentliga tillfällen på gymmet med 30 min kondition per gång och sen ett prdentligt styrkepass efter=)

• MBLL

Ne just d, d glömde jag tala om, varje styrkepass tog ungefär 45 minuter och så 30 min kondition varje gång då men det kanske jag skrev...
    Lycka till med dieten!

• MBLL

Dagens träning: ett styrketräningspass på 45v minuter

• MBLL

vad e d för diet du kör förresten? Lite nyfiken, jag skulle vilja köra nån om jag hittar nån som känns passande=P

• MBLL

Jag håller med, vad duktig du e UTTAN!

Idag har jag avverkat 20 minuter på crosstrainern och 30 min styrka=)

• MBLL

Härligt tjejer! D ser ut som att ni kämpar på bra. Igår blev d 30 min crosstrainer och 30 mm styrketräning. Har även försökt skärpa till mig vad gäller mat och annat man kan äta =P

• MBLL

Usch då, förkylningar e hemskt.... eller rättare sagt, sjukt tråkiga.
    Jag verkar också hålla på att åka på nåt, har fått tokont i halsen, inget kul alls nu när jag känner att jag börjar komma igång och har hittat motivationen igen.
    Krya på dig Zunzilk

• MBLL

Idag har jag varit ute på en långpromenad i RASKT tempo, ca 75 minuter blev d=)

• MBLL

Igår belv d ett pass på gymmet igen, 30 minuter crosstrainer och 30 min styrka=)

• MBLL

Kom på att jag har glömt att skriva vad jag har lyckats åstadkomma.... i onsdags blev d 1 timmas rask promenad och igår blev d smining och lite styrketräning, tog 1 timma sammanlagt=) Ska försöka mig på lite träning här hemma imorn med.... eller om jag till och med kan ta mig till gymmet=P

• MBLL

Opps, jag har visst inte heller skrivit in förra veckans träning,

tisdag - gymmet 60 min (30 min kondition och 30 min styrka)
    onsdag - 60 min rask promenad
    torsdag - 60 min simning kombinerat med lite styrka
    söndag - hemmaträning med hopprep och styrka med gummiband och egen kroppsvikt.

Kör hårt tjejer=)

• MBLL

oj, jag upptäckte precis att jag visst har skrivit in vad jag åstadkommit förra veckan två gånger.... d var ju INTE meningen.

Förresten, är det någon som har erfarenhet av Allévoprodukterna? Jag började med dem igår och hoppas på mirakelresultat=P. Har tänkt att köra en kickstart som de kallar det på en till två veckor bara för att se att det händer nåt så jag inte tappar suget.... Ska försöka fortsätta träna så gott det går under tiden men det står tyvärr att man ska vara försiktig med allt för hård träning under kickstarten....
    Någon som kört detta och har lust att berätta hur d gick?

• MBLL

Ok, det ska jag absolut göra, jag hoppas det funkar så jag blir peppad att köra hårt nu=) Jag hoppas iaf att det hinner hända lite innan d e dags att prova in brudklänningen=P

• MBLL

D där lät väl inte så bra i och för sig men av erfarenhet vet jag att många är väldigt skeptiska till sånt här... Jag är värd att ge det en chans för att se vad som händer, man får väl känna efter helt enkelt tänker jag så att man känner att man inte mår dåligt. Jag vägde mig nu på morgonen, hade egentligen inte tänkt att göra d än men jag kunde inte hålla mig. Jag har ätit soppor sen i tisdags eftermiddag och har sedan dess gått ner 1,3 kg:), jag vet att d inte e fett, jag antar att d e mest vätska men man måste ju börja nånstans =P

• MBLL

Denna veckan har jag åstadkommit ett pass på gymmet med 30 minuter crosstrainer och 30 min styrka. Och ett spinningpass på en timma följt av 30 min core=) Nu har jag gått å blivit dundertäppt i näsan så jag får väl ta d lite lugnt men ska försöka å ta en promenad nån dag i helgen iaf...

• MBLL

Klart du kan hänga på=)
    D verkar som du kör på ordentligt Junibrud 2011, härligt jobbat!
    Lycka till

• MBLL

Jag har tyvärr varken hunnit eller kunnat träna något denna veckan.
    har haft så sjukt mycke att göra i skolan och varit förkyld också=/.
    Men imorn ska jag nog försöka mig på nån form av motion iaf...

• MBLL

Sådär ja, äntligen har jag tränat lite efter dunderförkylningen. I brist på tid fick d bli lite hemmaträning, så d blev väl ca 60 min=)
    Gah, d e bäst att ligga i nu, ynka 2 månader kvar till den stora dagen idag=)

• MBLL

I tisdags blev d 60 minuter på gymmet=) hade velat hinna med mer men skolan tillåter inte det nu tyvärr=/

• MBLL

Här har jag åkt på en ny förkylning sen en vecka tillbaka som inte alls vill ge med sig.... halsont, saperhes och snuvig e inget vidare när man tänkt träna=P
    Kör på ni andra=)

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform