• MissWildcat

För oss som vill vara i toppform

Tänkte starta en liten tråd för oss som vill vara i toppform på dagen med D.
    Här tänkte jag vi kunde peppa,tipsa,stötta och kanske bara få ett gott skratt.
    Någon som e intresserad?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-13 13:23
    Jag bloggar också så ni e välkomna in där med
    www.misswildcat.blogg.se
  • Svar på tråden För oss som vill vara i toppform
  • uppochhoppa

jag jobbar för det mest hela tiden... men använder bloggvärlden som min inspiration. träningsbloggar på www.uppochhoppa.se. Nyss körde vi multisporttävling och nu funderar jag på hur höstens trämning ska se ut inför toppform i februari!

• MissWildcat

ja jag följer också en hel del fitnessbloggar.bloggar själv en del.försöker hitta tillbaka till viljan och längtan efter gymmet

• mattiasFästmö

jag är lite tvärtom, jag skulle vilja gå upp ett par kilo till bröllopet, men jag antar att det ni menar är att gå ner i vikt ^^

• uppochhoppa

jag tränar inte för att gå upp elelr ner i vikt, utan för att vara mitt bästa jag, form, energi och hälsa! :) ska bara justera något enstaka kilo till februari. Känns skönt!

• Biscuit

Jag hakar gärna på om det är en träningstråd och inte bantning. Jag behöver varken gå upp eller ner i vikt men behöver träna för att min kropp ska må bra. Nu har jag tappat motivationen helt och har jätte svårt att komma tillbaka.

• RebeccaL

Jag hänger på! Gifter min i juli 2011 å vill då såklart vara i toppform. Har de sista 2,5 åren gått mer 32 kg och har nu ca 8 kg kvar. Dock är inte vikten det viktigaste längre, utan hur jag känner när jag tittar mig i spegeln. Springer en del just nu men ibland tryter motivationen. Då passar det ju toppen med en tråd där vi kan stötta och motivera varandra :)

• bröllop20110702

Jag ska göra mitt bästa för att komma i mitt livs form, både fysiskt och psykiskt, till mitt bröllop. Behöver varken gå upp eller ner i vikt men vill förbättra min kondition och gärna få fram lite mer definitioner.

• RebeccaL
    RebeccaL skrev 2010-08-13 12:30:25 följande:
    Jag hänger på! Gifter min i juli 2011 å vill då såklart vara i toppform. Har de sista 2,5 åren gått mer 32 kg och har nu ca 8 kg kvar. Dock är inte vikten det viktigaste längre, utan hur jag känner när jag tittar mig i spegeln. Springer en del just nu men ibland tryter motivationen. Då passar det ju toppen med en tråd där vi kan stötta och motivera varandra :)
    En tips är att hitta det som "tvingar" dig att träna. För mig var det att anmäla mig till en löptävling. Då måste jag ju ut å springa för att orka tävlingen sedan :)
  • MissWildcat
    mattiasFästmö skrev 2010-08-13 10:25:55 följande:
    jag är lite tvärtom, jag skulle vilja gå upp ett par kilo till bröllopet, men jag antar att det ni menar är att gå ner i vikt ^^
    Nä utan att man ska vara i sin abolut bästa form...alltså behålla vikten,gå upp i vikt,gå ner i vikt,få bättre deff.Det som krävs för att DU ska nå DIN toppform.
    Mitt eget mål är att lägga på mig muskelmassa,bli mer deffad OCH en grym kondis

Har precis kommit hem från gymmet där jag sprang 2.5 km(har nyopererade fötter så jag får skynda långsamt)
  • MissWildcat
    Biscuit skrev 2010-08-13 11:47:59 följande:
    Jag hakar gärna på om det är en träningstråd och inte bantning. Jag behöver varken gå upp eller ner i vikt men behöver träna för att min kropp ska må bra. Nu har jag tappat motivationen helt och har jätte svårt att komma tillbaka.
    Vad är det du tränar?
Svar på tråden För oss som vill vara i toppform