• MissWildcat

För oss som vill vara i toppform

Tänkte starta en liten tråd för oss som vill vara i toppform på dagen med D.
    Här tänkte jag vi kunde peppa,tipsa,stötta och kanske bara få ett gott skratt.
    Någon som e intresserad?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-13 13:23
    Jag bloggar också så ni e välkomna in där med
    www.misswildcat.blogg.se
  • Svar på tråden För oss som vill vara i toppform
  • Biscuit

Sprang midnattsloppet i lördags, det gick inge vidare bra men jag vet inte vad jag hade förväntat mig iom att jag inte sprungit en meter sen i maj. Men ett resultat är iaf bra och det är att jag fick lite motivation att dra igång träningen igen. Så nu blir det av till gymmet efter jobbet. :)

• lovvydovvy

Blir snålt med träning för min del nu, har 4 tentor under loppet av en och en halv vecka... stressiga dagar med andra ord!

Försöker dock att gå promenader eller jogga mitt på dan för att rensa hjärnan lite och få lite träning i alla fall men nu börjar första tentan närma sig (fredag) så nu ryker snart de med.

• MissWildcat
    mattiasFästmö skrev 2010-08-16 13:20:41 följande:
      Okej, gud det är en hel djungel känns det som hur vet man vilken mat som är energität då?
    Jag vet inte,men det de flesta gym människor brukar använda sig av för att gå upp i vikt är att dricka gainers under dagen.Prova det,finns hur många goda som helst
  • MissWildcat
    Biscuit skrev 2010-08-16 14:11:40 följande:
    Sprang midnattsloppet i lördags, det gick inge vidare bra men jag vet inte vad jag hade förväntat mig iom att jag inte sprungit en meter sen i maj. Men ett resultat är iaf bra och det är att jag fick lite motivation att dra igång träningen igen. Så nu blir det av till gymmet efter jobbet. :)
    wihoooooo grymt jobbat.Fan vad skönt att du fick igång din motivation igen!!!!
  • MissWildcat
    lovvydovvy skrev 2010-08-16 15:44:22 följande:
    Blir snålt med träning för min del nu, har 4 tentor under loppet av en och en halv vecka... stressiga dagar med andra ord! Försöker dock att gå promenader eller jogga mitt på dan för att rensa hjärnan lite och få lite träning i alla fall men nu börjar första tentan närma sig (fredag) så nu ryker snart de med.
    men minuterna som du lägger på promenaderna räknas de med...
  • RebeccaL

Igår blev det 62 minuter löpning. Idag blir det vila :)

• Biscuit

Igår blev den 60 minuter styrketäning för min del, sjukt skönt att vara igång igen.

• S2011

här var det 50 minuter ridning på programmet igår.

visserligen också några timmars gymnastiserande i trappen som jag tapetserade; men det kanske inte kan räknas som träning :D

• zunzilk

idag ska jag ha premiär på gymet för första gången på 2 år! Skräckblandade känslor...
    Det blir 60 minuter och sen 40 min för dagens  hundpromenader. 100 min idag alltså. :)
    Håller på målar om garaget här hemma, sjukt jobbigt! Skrapa färg och måla.. Har haft otrolig träningsvärk i 2 dagar nu... :)

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform