• MissWildcat

För oss som vill vara i toppform

Tänkte starta en liten tråd för oss som vill vara i toppform på dagen med D.
    Här tänkte jag vi kunde peppa,tipsa,stötta och kanske bara få ett gott skratt.
    Någon som e intresserad?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-13 13:23
    Jag bloggar också så ni e välkomna in där med
    www.misswildcat.blogg.se
  • Svar på tråden För oss som vill vara i toppform
  • L U N A

Har varit iväg så ingen träning alls för mig på två veckor. Nystart den här veckan, håll tummarna för att jag hinner en dagspromenad i det fina vädret!

• Junibrud2011

Efter flera lata dagar (och en vardag som inte gått att pyssla ihop med träning) är det dax för gymet i morgon FM. =D

• zunzilk

mån-vila
    tis- gymmet +cardio 60 min
    ons- gymmet+cardio 60 min
    tor-pilates 60 min
    fre- gymmet+ cardio 60 min

• Junibrud2011

Bra jobbat zunzilk! =)

Torsd: Joggade ute i 20 min som uppvärmning sen gym 60 min :)

• zunzilk

Ja, jag känner att jag har flyt nu, det känns bra i kroppen. Framförallt så är det ju så fantastiskt roligt! Har inte känt så här inför mina träningar på många år, men 2 års uppehåll gör väl sitt. Som en förälskelse.. ;)
    Ska försöka vara till gymmet en sväng på söndag oxå. Imorgon blir det nog bara en promenad.

• L U N A

Mån - 30 min promenad
    Ons - 60 min ridning
    Tor - 90 min promenad

Helgen - inställd träning pga förkylning :(

• Junibrud2011

Hej på er alla träningsbrudar! Hoppas ni har lika fint höstväder som mej :)

Idag tog det emot att gå in på gym så jag tog en tur i friluftsområdet i stället :)

Joggade 5 km, varav jag gjorde armhävningar och massor med utfallssteg efter vägen. Avslutade med att bestiga en slalombacke :/ Nu känns benen riiiktigt tunga.

Höll på i ca 90 min

• zunzilk

inget gym idag, men det blev en powerwalk iaf, 30 min.

• MBLL

Här har jag åkt på en ny förkylning sen en vecka tillbaka som inte alls vill ge med sig.... halsont, saperhes och snuvig e inget vidare när man tänkt träna=P
    Kör på ni andra=)

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform