• MissWildcat

För oss som vill vara i toppform

Tänkte starta en liten tråd för oss som vill vara i toppform på dagen med D.
    Här tänkte jag vi kunde peppa,tipsa,stötta och kanske bara få ett gott skratt.
    Någon som e intresserad?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-13 13:23
    Jag bloggar också så ni e välkomna in där med
    www.misswildcat.blogg.se
  • Svar på tråden För oss som vill vara i toppform
  • S2011

mån: 60 min promenad

tis: 20 min promenad

försöker klämma in lite längre rundor "vardagsmotion".. det är så sjukt mycket den här veckan! till helgen får jag mina ridkläder från hemifrån, så förhoppningsvis blir det ridning fr.o.m. nästa vecka=)

• Junibrud2011

Månd: Jogga 30 min + 60 min på gym

Tisd: Träningsvärk i ben å rumpa! Ajajaj, så det blev en promenad m barnvagnen i 60 min

Ons: Ännu ondare i lår å rumpa än igår så det blir bara ca 1 timmes promenad idag med men imorrn blir det gym igen :)

• Junibrud2011

Hoho där ute! Verkar bara vara jag som har tid att sitta vid datorn ;) Idag fick jag se glädjande siffror på vågen är tillbaka där jag var när jag blev gravid men man är ju aldrig nöjd ska försöka pressa några kilon till.

Idag blev det förmiddagsträning, var riktigt skönt att få fart på dessa stumma ben..... och nu känns det riktigt bra. Körde 20 min på löpbandet och 70 min styrka.

Så blir det nya tag imorgon!

• zunzilk

mån- vila
    tis- gymmet 45 min + rodd 20 min
    ons- gymmet 60 min
    tors- vila

• MBLL

Jag har tyvärr varken hunnit eller kunnat träna något denna veckan.
    har haft så sjukt mycke att göra i skolan och varit förkyld också=/.
    Men imorn ska jag nog försöka mig på nån form av motion iaf...

• Junibrud2011

MBLL Det är tillåtet att ta en paus, är man lite sjuk kan det bara bli segare att bli frisk. Krya på dej!

Idag fredag: 20 min löpband + 70 min styrka. Körde armar, rygg, mage och ben/rumpa

Och nu ska jag börja städa, räknas det?

Trevlig helg på er!

• JustMeAndMyLove

Tänkte att någon i den här tråden skulle kunna veta:

Var kan man kpa stdskena till handleden? Sån hård, inte bra i tyg.

Har fått en inflamation i en sena i handleden och det är nu omöjligt att jobba eller träna, men läkaren sa att jag kanske kunde jobba om en vecka eller två om jag hade en sån skena!

Gärna på nätet då det nog är billigare (är i Norge)

• JustMeAndMyLove
    Junibrud2011 skrev 2010-10-01 13:50:47 följande:
    MBLL Det är tillåtet att ta en paus, är man lite sjuk kan det bara bli segare att bli frisk. Krya på dej!   Idag fredag: 20 min löpband + 70 min styrka. Körde armar, rygg, mage och ben/rumpa Och nu ska jag börja städa, räknas det?   Trevlig helg på er!
    Min sambo använde en hemsida när hon gick ner i vikt, där kunde man klicka i städning och hur många minuter så ränade de på ett ungefär hur måna alorier det brände ;) Så nog räknas det tycker jag!
  • Biscuit

två timmar ridning för min del hittills den här veckan!

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform