Inlägg från: Junibrud2011 |Visa alla inlägg
  • Junibrud2011

För oss som vill vara i toppform

Hej kan man haka på? Detta tycker jag var en bra tråd  

till MissWildCat, men vart tog hon vägen?? Själv kämpar jag på i gymet minst 3 dar i veckan á 60-90 min. Dels vill jag gå ner några kilo, de sitter på rumpa/lår, och få bort det sista av min "graviditetsdallermage"  och få en fastare kropp. Gäddhäng å brudklänning är inte någon fin kombination.

Så denna vecka har hitills resulterat i 210 min i gymet och finns det tid över imorgon mellan blöjbyten å matlagning :) så ska jag försöka svettas lite till. Annars är det snart en ny vecka som kommer.

Lycka till med er fortsatta träning!

• Junibrud2011

Månd: Jogga 30 min + 60 min på gym

Tisd: Träningsvärk i ben å rumpa! Ajajaj, så det blev en promenad m barnvagnen i 60 min

Ons: Ännu ondare i lår å rumpa än igår så det blir bara ca 1 timmes promenad idag med men imorrn blir det gym igen :)

• Junibrud2011

Hoho där ute! Verkar bara vara jag som har tid att sitta vid datorn ;) Idag fick jag se glädjande siffror på vågen är tillbaka där jag var när jag blev gravid men man är ju aldrig nöjd ska försöka pressa några kilon till.

Idag blev det förmiddagsträning, var riktigt skönt att få fart på dessa stumma ben..... och nu känns det riktigt bra. Körde 20 min på löpbandet och 70 min styrka.

Så blir det nya tag imorgon!

• Junibrud2011

MBLL Det är tillåtet att ta en paus, är man lite sjuk kan det bara bli segare att bli frisk. Krya på dej!

Idag fredag: 20 min löpband + 70 min styrka. Körde armar, rygg, mage och ben/rumpa

Och nu ska jag börja städa, räknas det?

Trevlig helg på er!

• Junibrud2011

Lörd- vila

Sönd- vila

Månd- vila

• Junibrud2011
    förlovadflicka skrev 2010-10-05 11:37:14 följande:
    Tränade äntligen en timme igår! Och har världens träningsvärk :)
    Visst gör det ont men lite skönt ändå?

Tis fm - 90 min barnvagnspromenad + em - 30 min jogg

Onsd fm - 60 min m barnvagnen + kväll - 90 min gym 

• Junibrud2011

Torsd - 30 min promenad och 60 min gym

• Junibrud2011

5 km jogging i friska luften det tog 36 min

• Junibrud2011

Efter flera lata dagar (och en vardag som inte gått att pyssla ihop med träning) är det dax för gymet i morgon FM. =D

• Junibrud2011

Bra jobbat zunzilk! =)

Torsd: Joggade ute i 20 min som uppvärmning sen gym 60 min :)

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform