• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • kikki kikki

Jösses

jag inser nu att jag är helt ensam hemma för första gången sen i våras.....mina 2 små är i skolan och min nyss hemflyttade 22 åring har åkt till stan för att skriva in sig på en skola och gubben jobbar......TJOHOO.....

undrar vad jag ska göra......?

skrattar.....min första tanke var att dansa naken men inser att jag är över 40 och borde kanske bete mig liiiite moget iaf

• snaily

EN arbetsdag kvar till semestern... Sen bara TRE veckor kvar att jobba!

• Snartis

GRATTIS Nenne och P  
    Vilken stor grabb, det måste vara den längsta bebisen jag hört om
    Kramar till hela familjen

• Fru E

Snaily-härligt går du hem med havandeskapspenning sen eller vad det heter

• Fru E

Maken är helt galen, han köpte en ny hoj igår som han nu är uppe och hämtar i Göteborg hos Mugglan. Han har suktat efter den i två år sen den kom ut och var svettigt dyr men nu sålde de ut demoex till "reapris" jaja säger jag bara.

• Lapinette

Jag är visserligen träningsnarkoman men på morgonen får ingen upp mig för att springa (minns träningslägrena då man vart absolut tvungen).

• Fru E

Tinga-springa halv sex på morgonen, e du galen männska här borde jag ta tag i att gå till gymmet igen men har prioriterat huset sen vi fick det. Är lagom degig och fin

• Lapinette

Förstår att man får prioritera om och träna när det finns tid ... men på mornarna .. no way!

• snaily

EA
    Japp! Eller om man ska vara noga så börjar jag med lite semester och komp en halv vecka ungefär, sen är det HP.
    Skoj för maken med ny leksak!

MSW
    Grattis på födelsedagen till A!

Svar på tråden Livets toppar och dalar