• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Lapinette

Mer champagne till folket (skicka vidare)!

• Lapinette

JÄTTEGRATTIS till PRICKEN som jag så gärna vill kalla Picken nu när vi vet vilket kön det blev!!!!

• Lapinette

Rajrajarajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ... nenne har ÄNTLIGEN fått sin lilla Prick ... fast han var inte så liten längre och större ska han bli. Snart kommer han springa omkring där i huset och dra katten i svansen .

• passionsblomman

Lapinette skrev 2010-08-26 23:14:46 följande:
    passionsblomman - kunde du inte ha lämnat datorn llllllliiiiiiiiite tidigare !!!!

Ja, se där. Det är mitt fel! Jag skulle inte bara ha sovit i förmiddags, utan hela da´n. Då hade detta jobbiga aldrig hänt.
    Hur s vi nu, kvinnor är bra på att lägga på sig skuld eller hur var det?

• Klockarbol

Stort grattis till både Prickföräldrarna och till tråden!

Det är er väl unt med en portion lyckotårar!

• melondoft

Åh va kul att höra att Pricken äntligen har kommit! Trots att jag inte alls har hängt med särskilt länge så har jag gått och funderat hela dagen på när liten skulle titta ut. Liten var ju dock inte så liten. Jag tyckte sonen var stor (53 cm och 4370 g) men Pricken slår ju honom med hästlängder!! ^^ STORT STORT GRATTIS till Nenne med familj!!! :D

Jag lovar att jag ska skriva en liten presentation om mig själv snart, så ni vet vem jag är som tjuvläser er tråd. Just nu hinner jag dock inte. Men jag var bara tvungen att skriva grattis, har kikat in här MÅÅÅÅNGA gånger idag för att se om Pricken hade tittat ut. *ler*

• Lapinette

Ja och nu dyker smygläsarna upp . Hej, hej melondoft!

Nej, nu ska jag gå och knyta mig .. skönt nu när man vet att Pricken har kommit.

Svar på tråden Livets toppar och dalar