• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Ore

GRATTIS till Nenne och P!!!

Fick Nennes sms vidarebefordrat av PB, och när jag läste om uppvaket så snurrade tankarna en del...! Precis som september så vet jag ju att man kan behöva sövas om moderkakan ska tas ut (enligt vad de sa till mig så beror det på hur mycket blod man förlorat om man måste söva eller inte). Men det kan ju också blivit snitt. För det var mycket bebis som skulle ut ur liten Nenne, helt klart!

• MSW

STORT grattis till stora lilla pricken! Låter inte som någon drömförlossning, nä.. Men nu är den över!

• Lapinette

Snaily - det låter bra! Plats ... om det är ok i närheten av Karlaplan. Hur funkar det för dig Telis?

• Lapinette

Hmmm.. vad ska vi äta någonstan? Senast var Elverket. Oscars är himla trevligt men kan vara lite stojjigt och fullt. Historiska museet kanske?

• snaily

Lappis
    Jag har såklart noll koll på vilka ställen som finns däromkring, så jag överlåter bestämmandet till er schtåckålmare

• Lapinette

Hade också svårt att sova igår. Var för uppspelt!

Tinga - vad härligt att killarna trivs på dagis!

Och så hoppas, hoppas jag att nennelainen inte mår allt för skrutt så hon får mysa med Pricken.

• Lapinette

Telis - har du något förslag annars? Historiska är ok, om det är fint väder kan man sitta ute på deras gård. De brukar ha en dagens men om inte den är ok finns det lite pajer, lasagne och sallader att välja på.

• kikki kikki

GRATTIS nenne och P till eran prick som var en bjässe.......man skulle ju kunna säga att han heter spricken.......stor så han spricker.......ler....vet....den var dålig.

Jag tar gärna den där slatten med Champagne som står där....men då får ni lova att inta skvallra till min bm som gick i taket när jag talade om att jag tagit 3 klunkar öl i somras när det var 30 grader varmt......hon nästan anklagade mig för att vara alkis.

Låter jobbigt med op men vad det än var så verkar det ha gått bra  iaf....skönt.

jag tyckte min stora son var stor som vägde 4450 och var 54 lång men han var liten mot pricken ju....ler.....

• Lapinette

kikki kikki - min ena väninna fick en utskällning av BM för att hon hade druckit alkoholfri öl!!!!

• Fru E

*gäspar*

Drömde om Pricken och familjen Nenne i natt så det har inte blivit så mycket sömn men ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad roligt det är
    Hoppas bara Nenne mår lite bättre idag och det inte var något jätteallvarligt P måste ha blivit duktigt varm i sina varselbyxor under alla timmarna

Kikki-surtant till BM, 3 klunkar öl vaddå det hade jag lätt kunnat ta om jag nu någonsin kommer dit

Svar på tråden Livets toppar och dalar