• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Telis

Alltså, Tinga var ju ute och sprang vid 23-tiden när dom precis kommit hem efter semestern - henne kan man vänta sig vad som helst av.

• Telis

Åh, jag vill veta mer om vad som hänt nenne och Pricken, varför det blev operation, och hur dom mår idag osv!

• Telis

Grattis till trådens två födelsedagsbarn!!

• Ore

Tinga: Piff och Puff är ursöta Riktiga små charmtroll, ser de ut att vara! DUKTIGA du som var ute och sprang på morgonen! (impad!).

Jag skulle inte heller passa inom vården. Inte extremt rädd för blod eller så, men bara genuint ointresserad, och tänker mig att det är mycket som jag hellre skulle vilja gå ut och lägga mig och må illa över, än att ta itu med...

• Lapinette

snaily och Telis - Ska vi säga 11.30 eller är det för tidigt? Mest för att undvika köer. Vi kan ses inne i entrén.

• smint

vilken underbar morgon, riktigt höstigt och härligt.  Nu mår vi äntligen bra och är pigga. Men vilken misär det blir på några dagar när man bara ligger till sängs eller inte har ork så nu blir det städa av en stund. 

Ja det var en rejäl kille som skulle ut, nu vet ju inte jag hur Nenne ser ut men förstår att hon inte är så lång?  Hoppas hon återhämtar sig snabbt från förlossningen och får njuta av familjelivet. 

FRU E: Kul med motorcykel för maken  När skulle du köra upp?

• snaily

Lappis
    Det blir bra för min del! Kommer nog med buss från de norra nejderna (Roslagen).

• Telis

Blod bekymrar mig inte men det finns andra kroppsliga utsöndringar som jag aldrig någonsin skulle kunna ta hand om. *urrrrk*

• Fru E

Smint-jag är 164 lång och jag tror att Nenne är ett par cm kortare än jag.....
    Uppkörning *håller för öronen lalalalalalalalala* viskar tyst på tisdag förmiddag

Svar på tråden Livets toppar och dalar