• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • snaily

Blod och kroppsvätskor och guck är ganska läbbigt på folk, men inte på djur tycker jag, föga förvånande

• Ore

Träna före frukost har jag väldigt svårt för, jag har helt enkelt inte energi nog för det. Men träna sent på kvällen när man kommer hem från semester skulle (och har) jag också gjort! Ibland säger benen att man måste också, har man inte tränat på ett tag, och dessutom suttit stilla så kan det göra riktigt ont i benen. En slags krypande smärta, som går över när man rör på sig. Upplevde detta ibland i tentaperioder om jag prioriterade bort träning för länge

Grattis till födelsedagsbarnen!

Och kul för Fru E:s man med ny hoj Men det låter som att beslutet kanske inte riktigt är taget i koncensus?

• Lapinette

smint - nenne är liten ! Usch, undrar hur hon mår.

EA - lycka till!!!

• Telis
    snaily skrev 2010-08-27 09:22:01 följande:
    Blod och kroppsvätskor och guck är ganska läbbigt på folk, men inte på djur tycker jag, föga förvånande
    Jag tycker likadant, visst är det konstigt? (Inte att vi tycker lika alltså utan att det är så mindre äckligt på djur?)

Fast en gång, på mellanstadiet tror jag, så satte jag mig i en stor hundskit. Det var inte roligt.

• Telis

Lycka till på tisdag, EA, om jag glömmer säga det då!!

• Parnassia

Välkommen Pricken och grattis föräldrarna!

Jag undrar så hur det är med Nenne! Hoppas vi snart kan få veta lite mer om det.

Idag ska mammagruppen komma hit, ska göra kladdkaka. Gött med fredag!!!

• Vännerfan

GRATTIS NENNE till Pricken!!! Hoppas du snart återhämtat dig!
    Tack Telis för sms!

Puss och kram allihop!

• Fru E

Ore-jag kan tycka att man inte behöver byta hoj varje år (pojkar och deras leksaker ).........men lämnade beslutet helt till maken med kravet att han får reda upp ekonomin själv.
    Men visst jag kan erkänna att den är riktigt snygg

• andbeyond

Grattis Nenne med familj! Välkommen till världen Pricken! Hoppas ni får må bra allihop snarast möjligt!

Svar på tråden Livets toppar och dalar