• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Hattis

Jihooo!!!!!!!! Första tiden framför dator nu (smygläst som attan under dagen med min usla telefon) Grattis till hela Nennefamiljen!!!! Och hoppas att det kroppsliga läker snart.

*dricker ur slattarna ur era champagneflaskor*

• Hattis

Har lyckats läsa mig till vad som hänt September. F-n också. Kram!

• Hattis

Jösses... Pricken är nog den största bebbe jag hört talas om, i alla fall den längsta! Så härligt att hAn är ute i världen

• passionsblomman

Alltså, min katt är helt desorienterad. Hon verkar inte fatta hur man går på lådan med tratten-eller så är det en hämndaktion för att hon inte får gå ut. Jag insåg just tatt hon satt sig och kissat på gardinen i salen. (jo för den ligger ut på golvet en bit, då jag inte klippt av dem)

Nu luktar det kattpiss som f-n. Det passar dåligt för min firar-stämning. *grön smiley*

• melondoft

Tack alla! :D Ska försöka skriva ihop en hyfsat vettig presentation av mig själv, men tar gärna lite tips om vad ni skulle vilja veta. ^^

• Klockarbol

Jorå, dom gör så dom fyrbenta med tratt! Jag är också inne på att det är hämnd!

Vår ena hund ställde sig på köksgolvet med jättestruten hubert, (långhårscollie - låång näsa som ska var i tratten), rätt ner i golvet och där stod hon tills hon trillade omkull av trötthet :/

Min första hund, en schäfer, hade en helt annan taktik. Han bara gick och plockade med sig både blomkrukor och små barn i tratten!

• passionsblomman

Sa jag inte att den där chefs-bitchen skulle använda detta mot honom?
    Det första som hände imorse var att han blev inkallad på kontoret.

-brukar du hyra film på XX-macken här bredvid?

-? joo?

-Ja, det är skäll på det här nu, det tar jag allvarligt på och är väldigt sur på, för ni får INTE lämna arbetsplatsen i uniform och handla på affärer och butiker!
    och förresten så är du polisanmäld också.

-Va?!?!?!

-hijaaap (på inandning) för urkundsförfalskning. Det var ju inte bra.

Är det inte då lite konstigt att när värmen kom i somras och chefen blev sugen på MC Flurry, då skickade hon en i personalen med väktarbil, uniform och hela kitet, för att köpa glass. Det var visst inte lika förbjudet.
    Inte lika förbjudet som at lämna tillbaka en film samtidigt som man köper en lunchmacka.

Jag hoppas den där satmaran får en dödlig och plågsam sjukdom utan bot. Och den kan gärna ha ett hastigt förlopp också. bara hon hinner våndas tillräckligt först.

• Klockarbol

PB vad ska man säga

Kram till både dig och maken!

Dåliga chefer tillämpar gärna varianten "gör som jag tänker men inte som jag gör"!

Jag utgår iskallt ifrån att detta inte kommer att "bli" nåt på sikt men fy så mycket onödig energi att lägga på nåt sån't här vansinnigt!

Hur känner maken?
    Tänker han prata med stället han har sökt jobb på för att förekomma skitsnacket? Han behöver ju intelägga några åsikter i det, bara konstatera att det händer?

Svar på tråden Livets toppar och dalar