• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Telis

Här blir det också sovdags. Hoppas att jag väcks av ett sms!

Och hörni, nattsuddare, ta det lite lugnt va? Jag hinner inte läsa ikapp 50 sidor imorgon, jag ska få finbesök inne från stan!

Natti natti!

• Lapinette

Tycker också möss är söta men inte när de ockuperar ens kök i flera dagar. Vågade ta mig fasen knappt gå in där och när den äntligen var död så grät jag ... ja, ingen rim och reson här inte.

• sweetstreet

Godnatt till alla er som går tills ängs!

Själv har jag ju inte slutat jobba än eftersom jag ligger 6 timmar efer. Jag hoppas såklart få ett sms innan jag går och lägger mig. Annars hoppas jag få se ngt kul i tråden när jag loggar i imorgonbitti! 

• Lapinette

Go'natt Telis! Lova att meddela här om du får smsa. Vilket du bara måste få inatt ... för hur länge kan man hålla på??

• sweetstreet

Lappis förresten

Hur ser det ut framåt för er nu? När ni fått beskedet kan ni då ställa er i kö "på riktigt"?? och hur lång tid kan det då ta?

ledsen att jag är så okunnig trots att du ju har berättadt för mig för länge sedan...

• snaily

Med risk för att det här inlägget drunknar i det just nu intensiva trådpladdret...

Telis!

Lappis!

Och var det någon mer som ville luncha med mig nästa vecka?

Vilken dag ska vi satsa på? Jag kan vilken vardag som helst nästa vecka.

• snaily

Imorgon ska jag nämligen tyvärr först jobba hela dagen, sen panikpacka för att åka söderut så snart som möjligt efter jobbet, ska bo på vandrarhem och vill inte komma fram mitt i natten fast det blir det nog hur vi än gör...

Sen är det hundaktiviteter på lördag dag och fest i Sthlm på kvällen... puh, blir stressad bara jag tänker på det Så jag kommer kanske vara lite tråd-frånvarande, är vad jag försöker säga!

Åååå vad jag hoppas Pricken kommit ut nu!

Men nu måste jag försöka gå och lägga mig.

Puss o kram på er!

• sweetstreet

Snaily

OJ vilket hektiskt schema!!! Men det mesta lät som roliga saker!

• Lapinette

snaily - för mig ser tisdag, onsdag och torsdag bäst ut ... på fredagen åker jag till Rivieran .

Sweet - när vi väl fått papprena i nästa vecka ska de ned i blå mapp som vi fått från AC och skickas in dit. Sen har jag "hört" att det tar ca en månad innan AC tar kontakt med oss för ett möte. In och diskutera land och ställa oss i kö. Sen beroende på land så måste vi komplettera utredningen med en massa papper och intyg och så är det att vänta, vänta och vänta. Som det ser ut nu så räknar vi med barn om ca 2 år.

Svar på tråden Livets toppar och dalar