• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Lapinette

Kladda själv kan jag absolut ... och är rätt bra på det men har inga andra större erfarenheter ... så är det ju, ALLA andra har ju barn och det har inte jag varpå vissa ämnen kan jag inte alls relatera till.

• viktualia
    Piggelin1 skrev 2010-08-26 22:04:29 följande:
    Ingen som fått ngt sms fortfarande?? Ska man behöva gå & lägga sig i ovisshet även idag...
    Ingen vågar väl dra iväg något sms TILL dem heller... för det är ju inte särskilt sannolikt att man får svar...
  • Piggelin1

Sweet - ang kladd på dagis - precis samma tankar här, typ BRAAA att Amanda får kladda en massa hos dagmamman, så kan vi göra annat hemma! Baka gillar jag att göra tillsammans med henne (senast igår, då blev det kanelbullar) & för all del blir det ju en del kladd då, emn det kan jag ta.

Sorry Lappis, ingen läsning som lockar dig alls, ska skriva om annat imorgon! Behövde nog häva ur mig lite, tack för att ni lyssnar!

• FruCicci

Nämen Telis, stod det så i boken, vad var det för knäpp-bok?!?!?!
    Mina barn som vaknat och skrikit varje natt i alla år jag har haft dem båda, tills nu när det är mycket bättre.... oj oj oj....
    Nä det ska du inte tro på... jag har engagerat mig till förbannelse i mina barn så det måste vara feltryck

Ses i morn!

Nu ska jag lägga mig!!

Massa kramar

• Lapinette

Piggelin - självklart ska ni få skriva. Det är ju bara jag som inte kan relatera till det och tycker det är trist.

• Lapinette

Så är det ju när det är en massa tjejer med barn och så kommer man in som den enda utan barn (händer ständigt och jämnt).

• fru AM

Jag säger gonatt! Vissa av er träffar jag imorgon - ska bli kul!

• Klockarbol

...

Det är en mus i mitt kök

*jobbar ruskigt hårt för att komma ihåg att jag vill bo på landet, jag vill bo på landet, jag vill bo på landet*

Mäh

Jag vill ha choklad!

• Lapinette

Klockarbol - ahhhh... jag minns när jag hade en mus i mitt kök (på 3,5 trappa i Stockholm)! Fram med giftet och stäng dörren... men hämta chokladen först!

Svar på tråden Livets toppar och dalar